Cała oś kompleksowo 400zł...wszystko...tulejki zwrotnic,zwrotnice...i reszta co na zdjęciu...wspornik wyspawany,wytoczony,sworzeń pod wymiar nominalny...bez żadnych podkładek dystansujących...na zero...i wąs wsporczy nowy środek,sworzeń i rzecz jasna we wsporniku gniazdo na pas...
Tymczasem Zetor 3545 pozostaje nie malowany do następnego sezonu.Za dużo mam roboty zewnętrznej,żeby tylko tym się zająć...
...ale pojawił się kolejny Majorek,a może raczej jego część...skrzynia biegów,most i zwolnice,które chcę wykorzystać do budowy nowego i jedynego w swoim rodzaju projektu.
Obrotomierz z linką oryginalny PAL ze starych zapasów będzie wykorzystany w moim nowym projekcie.Oprócz tego będzie na tablicy przyrządów jeszcze ciśnienie oleju i temperatura również z serii ciężkiej.Podobają mi się te zegary z szerokimi niklowanymi ramkami.
A Zetorek coraz bliżej garażu.Koła zrobione i przód poskładany i na gotowo już polakierowany.
Mega lampy nówki sztuki zostaną zaadoptowane do nowego projektu.Oczywiście Made in Czechoslowakia PAL.
Kilka drobiazgów czechosłowackich,między innymi Stopy do Zetora 25 i przyciski rozrusznika do Zetorów...w tym i do Supra.
Kolejne zdjęcie to tablica rozdzielcza do naszego pierwszego Zetora 25A...Wszystko oryginalne tylko zegary z Zetorów serii ciężkiej.Na oryginały przyjdzie czas.Najważniejsze,że to czeski PAL.
Ostatnia fotka to tylne lampy do Zetorka...używki ale stan BDB.