G503 dzięki za info
baro spoko, mogę go wrzucić na auto, podjechać i porównamy oba silniki

Ale to już raczej po Wilkowicach *yes*
Paweł a calowe śruby mają minimalnie grubszy gwint od metrycznych? W silniku są właśnie takie.
Ostatnio umyłem cały silnik benzyną [bez rozkręcania] i u dołu cylindra nie znalazłem żadnych oznaczeń, nie patrzyłem jedynie od strony dmuchawy

Przy okazji wymyłem, rozebrałem i przedmuchałem cały gaźnik

Żadna dysza nie była zapchana, komora pływakowa czysta, zawór iglicowy ok, więc chyba tylko pływak się zawiesił skoro przelewał gaźnik

Fotki po umyciu wrzucę wieczorem lub jutro

Z czego się dorabia uszczelki gaźnika? Moja niestety jest pęknięta...
Zetor 25K - 1953; Dolpima PS290 - 1988 (chyba); Dezamet ... - 1988; Żuk A06 - 1980; MF70 - 1980 i 1989; HakoTrac T6 - 1963; Dzik 2 - 1969; Ursus C-355 - 1972; Hakotrac T8 - 1965;