Zetor t25
RE: Zetor t25
Dzięki Przemo za wyjaśnienie. Ja nie wiedziałem, że tak jest i też jeździłem zimą na Superolu. No ale człowiek się całe życie uczy... Zmieniam niebawem olej w Zetorku to będę pamiętał o Twoich sugestiach.
Zetor 25, Zetor 25A, Zetor 25K, Zetor 50 Super, Zetor 3011 Major, Ursus C-325, Ursus C-328, Ursus C-4011, Ursus C-308, Dzik 2, Dzik 21, Robi 151, żniwiarka, silniki stacjonarne, snopowiązałki, młocarnia i wiele innych...
RE: Zetor t25
u mnie podobny objaw z tym że nie z wlewu nie leci dym tylko wyciska mi olej po zatym wszytko oki czy to może być wina uszczelki?
RE: Zetor t25
Przemo ja wiem że niektórzy uznają to za przejaw rozrzutności ale czy można zastosować olej 5W40 do naszych zetorków?
RE: Zetor t25
Olej Ci wycieka korkiem wlewowy? Ja to miałem u siebie, na wyższych obrotach. Ponadto woda dostawała mi się do oleju, więc skontroluj to. Dokładnej przyczyny nie znam, bo póki co zamieniłem silnik, a tamten czeka na rozbiórkę i diagnozę.czyzor23 napisał/a:
u mnie podobny objaw z tym że nie z wlewu nie leci dym tylko wyciska mi olej po zatym wszytko oki czy to może być wina uszczelki?
Zetor 25, Zetor 25A, Zetor 25K, Zetor 50 Super, Zetor 3011 Major, Ursus C-325, Ursus C-328, Ursus C-4011, Ursus C-308, Dzik 2, Dzik 21, Robi 151, żniwiarka, silniki stacjonarne, snopowiązałki, młocarnia i wiele innych...
RE: Zetor t25
ursus u mnie tylko olej wycieka przez korek wlewowy woda mi nie przedostaje się do oleju ani na odwrót i zastanawiam sie czy przy tym co grzebać zastanawiam się czy nie mam go przypadkiem za dużo
RE: Zetor t25
Patryk wszystko można *yes* ale bez przegięcia palety jeżeli masz po remoncie to możesz lać ale bezpieczniej jest zalać 10 W40 pólsyntetyk jest taki na pograniczu a i w zimie dobrze pompowalny.Wiesz kiedyś lali lux do wszystkiego i było dobrze a naszym zetorkom wystarczy w zupełności 15W40.Do diesli typu ciągnik bus ciężarówka jest dobry Mobil DELWAC 15W40*comfort*
Pzdr Przemo*yes*
Pzdr Przemo*yes*
RE: Zetor t25
A czy jest różnica w ciśnieniu oleju jak się zaleje ten 10w 40 a superol?
Obecnie mam wlany superol na wolnych obrotach ciśnienie spada do 1,2 okło ,czy po zalaniu tego 10w 40 moze być lepiej ???
Obecnie mam wlany superol na wolnych obrotach ciśnienie spada do 1,2 okło ,czy po zalaniu tego 10w 40 moze być lepiej ???
RE: Zetor t25
Może być lepiej ale jeżeli na wolnych obrotach powiedzmy 600obr/min trzyma 1,2 bara to nie jest żle ważne żebyś przed zimą zalał 15W40 lub 10W40 ale ja bym zalał dobrego diesla 15W40 i będzie git:D
pzdr. Przemo;)
pzdr. Przemo;)
RE: Zetor t25
Ja bym nie ryzykował ze zmianą oleju na syntetyk w silniku który przez xx lat pracował na oleju mineralnym. Krążą opinie że problem z syntetykiem jest taki że posiada on dużo więcej dodatków myjących i czyszczących co może wykończy silnik gdy rozpuszczą one cały syf i szlam nagromadzony przez lata stosowania oleju gorszej jakości. Poza tym lepiej nalać mineralny i zmieniać olej częściej niż na odwrót.
RE: Zetor t25
Witam Ja czy leje syntetyk czy mineral i tak wymieniam co 10 tyś km.
nie ma co słuchać zaleceń serwisu już 15 tyś to jest max a co dopiero 30 tyś*eek* a pózniej kończy się gwarancja i lądujemy w serwisie za b.ciężkie pieniążki bo wałek rozrządu się urwał albo panewk obróciło czy pompa siadła.Powiem tak jeżeli masz silnik po remoncie i wszystko nowe czyste poskładane można się pokusić o pół syntetyk 10W40.Ae na zmiane po superolu proponuje dobry mineralny diesel 15W40 i będzie śmigał jak wściekły ja nawet po remoncie który planuje na zimę zaleje mineralnym dieslem nie ma co szaleć chciałby ten dziadziś w latach swej świetości taki olej zamiast LUX-a,także panowie nie dajmy się zwariować*rolleyes*
Pzdr Przemo*yes*
nie ma co słuchać zaleceń serwisu już 15 tyś to jest max a co dopiero 30 tyś*eek* a pózniej kończy się gwarancja i lądujemy w serwisie za b.ciężkie pieniążki bo wałek rozrządu się urwał albo panewk obróciło czy pompa siadła.Powiem tak jeżeli masz silnik po remoncie i wszystko nowe czyste poskładane można się pokusić o pół syntetyk 10W40.Ae na zmiane po superolu proponuje dobry mineralny diesel 15W40 i będzie śmigał jak wściekły ja nawet po remoncie który planuje na zimę zaleje mineralnym dieslem nie ma co szaleć chciałby ten dziadziś w latach swej świetości taki olej zamiast LUX-a,także panowie nie dajmy się zwariować*rolleyes*
Pzdr Przemo*yes*
RE: Zetor t25
Dzięki Przemo za odpowiedz ,pytałem raczej z samej ciekawości bo mam dojście do takiego oleju i tak podejrzewałem że jest on za dobry do naszych weteranów ,trzeba będzie dziadka mineralem zalać i już .*tup*
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 31 sie 2013, 17:52
RE: Zetor t25
Witam, może ktoś potrzebuje i kupi
Sprzedam części do ciągnika Zetor T25, K25
1. Maska - 50 zł
2. Reflektory - 15 zł ( za 1 sztukę)
3. Koła tylne - 200 zł ( za 1 sztukę)
4. Rozrusznik – 350 zł
5. Skrzynia biegów + tylny most – 750 zł
6. Podnośnik – 450 zł
7. Błotniki 2 szt. - 300 zł
8. Koło zamachowe – 250 zł
9. Sprzęgło z tarczą – 240 zł
10. Docisk – 140 zł
11. Zwolnica (szczelna) – 190 zł
12. Pompa podnośnika – 150 zł
13. Filtr powietrza – 200 zł
14. Zbiornik paliwa – 170 zł
15. Filtr paliwa – 70 zł
16. Filtr oleju – 70 zł
17. Wał korbowy z panewkami głównymi – 800 zł
18. Pompa wtryskowa z regulatorem obrotów – 500 zł
19. Pompa oleju – 150 zł
20. Korbowody 2 szt. - 170 zł
21. Zaczep tylny – 150 zł
22. Koła przednie 2 szt. - 200 zł
23. Miska olejowa – 150 zł
24. Kolektor wydech. - 30 zł
25. Kolektor ssący – 30 zł
26. Wałek odprężnika – 60 zł
27. Termostat + obudowa – 50 zł
28. Deska rozdzielcza – 50 zł
29. Kierownica + kolumna – 200 zł
30. Blok silnika – 300 zł
31. Tłoki + pierścienie(nowe) 2 szt. - 200 zł
32. Pompa wodna – 180 zł
33. Belka przednia – 450 zł
tel:723 977 161
bbkontakt@op.pl
Sprzedam części do ciągnika Zetor T25, K25
1. Maska - 50 zł
2. Reflektory - 15 zł ( za 1 sztukę)
3. Koła tylne - 200 zł ( za 1 sztukę)
4. Rozrusznik – 350 zł
5. Skrzynia biegów + tylny most – 750 zł
6. Podnośnik – 450 zł
7. Błotniki 2 szt. - 300 zł
8. Koło zamachowe – 250 zł
9. Sprzęgło z tarczą – 240 zł
10. Docisk – 140 zł
11. Zwolnica (szczelna) – 190 zł
12. Pompa podnośnika – 150 zł
13. Filtr powietrza – 200 zł
14. Zbiornik paliwa – 170 zł
15. Filtr paliwa – 70 zł
16. Filtr oleju – 70 zł
17. Wał korbowy z panewkami głównymi – 800 zł
18. Pompa wtryskowa z regulatorem obrotów – 500 zł
19. Pompa oleju – 150 zł
20. Korbowody 2 szt. - 170 zł
21. Zaczep tylny – 150 zł
22. Koła przednie 2 szt. - 200 zł
23. Miska olejowa – 150 zł
24. Kolektor wydech. - 30 zł
25. Kolektor ssący – 30 zł
26. Wałek odprężnika – 60 zł
27. Termostat + obudowa – 50 zł
28. Deska rozdzielcza – 50 zł
29. Kierownica + kolumna – 200 zł
30. Blok silnika – 300 zł
31. Tłoki + pierścienie(nowe) 2 szt. - 200 zł
32. Pompa wodna – 180 zł
33. Belka przednia – 450 zł
tel:723 977 161
bbkontakt@op.pl