cieply nie pali
cieply nie pali
Witam.Mam problem z silnikiem 1hc102. Jak jest zimny paly super jak przejade pare kilometrow gotuje sie woda. Po zatrzymaniu zgaszeniu silnika i probie ponownego odpalenia nie moge przekrecic korba jak wystygnie pali nomalnie. Stalo mi sie to po wymianie symeringu pod kolem zamachoym.moze ktos cos doradzi .serdeczne dzieki
RE: cieply nie pali
Dziwne ze stało sie to po wymianie uszczelniacza. Ale opisz cos jaśniej nie możesz odpalić bo co ukręcisz się jak głupi i nie załapie czy co? Czy silnik stoi nie obrócisz wałem?
RE: cieply nie pali
Jak dla mnie brzmi to jak przegrzewanie silnika, przegrzany silnik zwykle nie chce odpalać...
RE: cieply nie pali
wygląda jakby coś puchło - od temperatury - jak wystygnie - puszcza
przed grzebaniem hulało OK ?
trzebaby zbadać czemu wodę gotuje - jeśli wcześniej tego nie było - ma jakieś nadzwyczajne opory ,smarowanie za małe , ...
przed grzebaniem hulało OK ?
trzebaby zbadać czemu wodę gotuje - jeśli wcześniej tego nie było - ma jakieś nadzwyczajne opory ,smarowanie za małe , ...
RE: cieply nie pali
Jak jest rozgrzany to tak ciezko kreci jak by byl na rozprezniku,ale nie chce zapalic . raz jakims cudem udalo mi go sie odpalic to zlapal ale tak jakby nie mial kompresji. Ale powolutku wszedl w obroty
RE: cieply nie pali
a jak go zagrzejesz to przed zgaszeniem OK , moc , OK ?
jak korbą kręcisz to inaczej zimny a inaczej podgotowany ?
zapłon się nie poprzestawiał ?
jak korbą kręcisz to inaczej zimny a inaczej podgotowany ?
zapłon się nie poprzestawiał ?
RE: cieply nie pali
jak jest cieply i przed zgaszeniem jest ok moc tez ma.Jeszcze poczyszcze filry oleju i zmienie olej moze on nie ma dobrego smarowania i dlatego sie gotuje ...jak myslisz. Pozdrawiam
RE: cieply nie pali
jakby smarowanie było słabe - mogłby się przycierać na panewce korbowej , ale to już bez szlifu się nie obejdzie
nie napisałeś czy jest różnica gdy kręcisz go ręcznie zimny/podgotowany - czy wzrasta opór ?
jakby na podniesionym odprężniku (albo i wyjętym wtrysku) porównać taki - po 30 sekundach od odpalenia (żeby film olejowy był jak należy ale jeszcze zimny silnik) i taki podgotowany
może jeszcze ciśnienie oleju jakoś by się udało zbadać zimny/goracy ?
pamietam że Hubert z forum walczył w temacie tego silnika , trzebaby go podpytać o szczegóły
nie napisałeś czy jest różnica gdy kręcisz go ręcznie zimny/podgotowany - czy wzrasta opór ?
jakby na podniesionym odprężniku (albo i wyjętym wtrysku) porównać taki - po 30 sekundach od odpalenia (żeby film olejowy był jak należy ale jeszcze zimny silnik) i taki podgotowany
może jeszcze ciśnienie oleju jakoś by się udało zbadać zimny/goracy ?
pamietam że Hubert z forum walczył w temacie tego silnika , trzebaby go podpytać o szczegóły