Nigdy jeszcze nie rozkręcałem Pompy wtryskowej więc nie wiem co z tego będzie, ale myślę, że przy okazji nauczę się czegoś nowego.
Po pierwszych oględzinach pompa nie wyglądała najlepiej - pierwszym uszkodzeniem, które się rzuciło w oczy było pęknięcie obudowy regulatora obrotów w miejscu gdzie jest wkręcany korek wlewu oleju. Kolejne uszkodzenie, to totalnie zniszczona i skorodowana śruba odpowietrzająca pompę, której już nie dało się wykręcić, a po próbie ręcznej pompki okazało się, że jest totalnie zardzewiała w środku i jest nie do ruszenia.
Po oględzinach, pompa została zdemontowana(była jeszcze przykręcona przy silniku) i poszła na warsztat, gdzie podczas spuszczania oleju okazało się, że w pompie była też woda i nie wróżyło to dobrze, ale po odkręceniu pokrywy regulatora wszystko się wyjaśniło - na szczęście nic nie zdążyło skorodować. Okazało się też, że wałek krzywkowy ma na jednym z łożysk luz w granicach 1.5-2mm.
A tu już foto z rozkręconej pompy:

Myślę, że temat będzie jakąś pomocą dla mnie

