Przyznam się, że ja wcześniej trochę wątpiłem, że FIELD BOY był na podzespołach URSUS-a C 328, ale to co teraz zobaczyłem to rozwiało wszelkie moje wątpliwości. Przy okazji tych fotek chyba też się wyjaśniła sprawa tych otworów w wsporniku przedniej osi - jak widać FIELD BOY miał tam przykręcane "rogi" do reflektorów podobnie jak w C 4011.
Super sprawa Na pierwszy rzut oka tak jak Rafał wspomniał - Someca. Musiał "Ursus" eksportować bez blach. Ale skoro on funkcjonował pod nazwą Field Boy, a nie Ursus to jak do nich części zamienne zamawiano... Field Boyów w internecie jest kilka typów. Nie wiem co o tym myśleć.
Jest to coś jak Tur, Ursus Hellas czy te sprzedawane w Brazylii (zapomniałem jak je zwano).
Otwór w osi to raczej zaczep cięgła od kosiarki bocznej.
Na 9 foto ta przednia oś jakaś dziwna jest... bo na 8 foto to z FORDSONA, albo z FERGUSONA założyli. Klimat w Brazylii służy ciapkom, widać że blach są zdrowe tylko nalot rdzy