poszukuję j.w.
gdyby ktoś z grona trafił na graty do tego silnika - będę wdzięczny , różne - różniste , brak mi jeszcze korków oleju , wody , wszelakich - pewnie były mosiężne i poszły na kg
bez tego nie ma szansy zdążyć na wilkowice z tym silnikiem a byłoby fajnie - niechby sobie pochodził
Gaźnik + iskrownik do Bernard Moteurs W2
RE: Gaźnik + iskrownik do Bernard Moteurs W2
Andrzej iskrownik jest na tej aukcji (zbiorowe zdjęcie - godzina 11) Bosch Lavalette , a gaźnik potrzebujesz Zenith 26RHA .
Jeszcze informacja odnośnie ilości zębów przy iskrowniku w poszczegulnych modelach ;
W0-13 zębów
W1-13
W2-14
W3-15
A jak tam remont Sendlinga ?
Pozdrawiam Jarek
Jeszcze informacja odnośnie ilości zębów przy iskrowniku w poszczegulnych modelach ;
W0-13 zębów
W1-13
W2-14
W3-15
A jak tam remont Sendlinga ?
Pozdrawiam Jarek
RE: Gaźnik + iskrownik do Bernard Moteurs W2
sendling w zasadzie do rozbiórki - bo już się zmienił sendling
)
mój rozebrany i wypiaskowany jest u Vauxhalla
mój Sendling nr 2 na podwoziu jest u mnie ale muszę rozłozyc , bo ktos kto składał nie wiedział jak , kilka gratów odwrotnie poumieszczanych od regulatora , luzy na wale , ....
zęby na iskrowniku musze dopiero policzyć - ile jest na wale , bo nie wiem - jeszcze nie widziałem mojego bernarda za dnia
i tyle na dziś - LANZ ma pierwszeństwo a wiem że jak załaduję garaż silnikiem to nie wyjedzie aż do skończenia bo będzie zal przerywać robotę i wynosić żeby miejsce na lanzka robić
FArymann właściwie na ukończeniu - pompa coś blokuje wał po założeniu - wiec muszę to pooglądać i pouszczelniać bak / połączenia filtra paliwa z bakiem- mozna byłoby prawie odpalać
pozdrawiam
Andrzej

mój rozebrany i wypiaskowany jest u Vauxhalla
mój Sendling nr 2 na podwoziu jest u mnie ale muszę rozłozyc , bo ktos kto składał nie wiedział jak , kilka gratów odwrotnie poumieszczanych od regulatora , luzy na wale , ....
zęby na iskrowniku musze dopiero policzyć - ile jest na wale , bo nie wiem - jeszcze nie widziałem mojego bernarda za dnia
i tyle na dziś - LANZ ma pierwszeństwo a wiem że jak załaduję garaż silnikiem to nie wyjedzie aż do skończenia bo będzie zal przerywać robotę i wynosić żeby miejsce na lanzka robić
FArymann właściwie na ukończeniu - pompa coś blokuje wał po założeniu - wiec muszę to pooglądać i pouszczelniać bak / połączenia filtra paliwa z bakiem- mozna byłoby prawie odpalać
pozdrawiam
Andrzej
RE: Gaźnik + iskrownik do Bernard Moteurs W2
Przepraszam ale nie załączyłem linku gdzie można kupić iskrownik
http://allegro.pl/silnik-stacjonarny-is ... 62101.html
Zbiorowe zdjęcie -iskrownik na godzinie 11
http://allegro.pl/silnik-stacjonarny-is ... 62101.html
Zbiorowe zdjęcie -iskrownik na godzinie 11
RE: Gaźnik + iskrownik do Bernard Moteurs W2
ISkrownik mam
magnes słabawy ale jak wsadziłem plec gdzie (nie)trzeba i zakręciłem to poczułem że elektrony biegają
gorzej że zebatka na tym iskrowniku nie włazi przez otwór przez który wleźć powinna - średnica za duża
zębów chyba 15
czy ktoś z grona posiada zębatki które by się tam nadawały ?
chętnie odkupię/zamienię czy jakoś tak
gaźnika wciąż brak
magnes słabawy ale jak wsadziłem plec gdzie (nie)trzeba i zakręciłem to poczułem że elektrony biegają
gorzej że zebatka na tym iskrowniku nie włazi przez otwór przez który wleźć powinna - średnica za duża
zębów chyba 15
czy ktoś z grona posiada zębatki które by się tam nadawały ?
chętnie odkupię/zamienię czy jakoś tak
gaźnika wciąż brak