s 301d- problem z pompą
s 301d- problem z pompą
Witam wszystkich. Mam problem chyba z pompą w s301d. Po założeniu pompy która wcześniej była u pompiarza zalaniu i odpowietrzeniu nie powoduje że paliwo nie podnosi się ani nie wypływa z rurki ktora wychodzi na przewód wysokiego ciśnienia. Pomocy....
RE: s 301d- problem z pompą
witam a masz odpowiednio ustawiony kąt wtrysku kolega oman wrzucił filmik ustawienia kąta wtrysku jest na you tube
RE: s 301d- problem z pompą
Tak to wszystko jest bo na wczesniejszej pompie chodził tylko ciężko palił a że mam drugą pompę to włożyłem tą drugą po wcześniejszej jej wizycie u mechanika
RE: s 301d- problem z pompą
a ciśnienie masz w porządku chodzi mi czy w cylinderku jest odpowiednie ciśnienie bo ten silniczek dużo nie potrzebuje a jeszcze rozrząd masz odpowiednio ustawiony na znaki i jeszcze temat głowicy tzn zawory
RE: s 301d- problem z pompą
Rozrząd jest ok bo dziś ściągałem pokrywę i nawet sprawzałem te litery 'S'. Ale ja nie mam jeszcze przykręconego przewodu wysokiego ciśnienia bo chciałem sprawdzić czy pompa podaje i nic się z niej nie wydobywa, ani kropli ropy.
RE: s 301d- problem z pompą
Zapowietrzona?*eek*
RE: s 301d- problem z pompą
no to super pozdrawiam
RE: s 301d- problem z pompą
raczes nie jest zapowietrzona...
RE: s 301d- problem z pompą
to zapowietrzona czy też nie
RE: s 301d- problem z pompą
Sądzę że nie bo jak odkręciłem ujście pompy tam gdzie jest zaworek zwrotny była tam ropa.
RE: s 301d- problem z pompą
a jak założysz zaworek to brak paliwa może on jest zaciety
RE: s 301d- problem z pompą
Nie bo założyłem drugi z innej pompy i tak samo paliwo nie wychodziło jak kręciłem korbą. jak sadzisz co może być?
RE: s 301d- problem z pompą
Może niestosownie, ale zapytam. Czy podczas kręcenia, dawka jest ustawiona na full?*annoy*
RE: s 301d- problem z pompą
zalezy jak masz ustawioną dawkę palwa na regulatorze paliwa ile wysuwa ci cię listwa od pompy paliwowej
RE: s 301d- problem z pompą
listwa jest wyciągnięta maksymalnie.A czy podczas krecenia listwa powinna się ruszać?Około 1 cm jak ruszam ręką bo podczas kręcenia korbą nic sie nie rusza
RE: s 301d- problem z pompą
jak kręcisz korbą to nic się nie rusza dopiero jak odpalisz to listwa pracuje coś z katem wtrysku będziesz miał albo pompa a na starej pompie było ok paliwko dawała tylko ciężko palil
RE: s 301d- problem z pompą
dokładnie tak jak napisałeś. Kąt wtrysku nie nie jest zły bo by na poprzedniej pompie nie odpalił wogóle i mierzyłem to jet 5mm
RE: s 301d- problem z pompą
Są cztery rzeczy które mogą powodować nie podawanie paliwa przez pompę:
1.Złe odpowietrzenie
2.Źle założony (na odwrót) zawór zwrotny.
3.Złe ustawienie na listwie zębatej i wieńcu zębatym trzpienia na sekcji tłoczącej.
4.Źle założony trzpień sekcji tłoczącej (odwrócony jest o 180 stopni)
1.Złe odpowietrzenie
2.Źle założony (na odwrót) zawór zwrotny.
3.Złe ustawienie na listwie zębatej i wieńcu zębatym trzpienia na sekcji tłoczącej.
4.Źle założony trzpień sekcji tłoczącej (odwrócony jest o 180 stopni)
RE: s 301d- problem z pompą
być może złe odpowietrzenie...Istnieje jakaś kolejność odpowietrzania na śrubkach? Sądzę że mechanik od pomp złożył wszystko jak należy. Zaworek zwrotny ma być zgrubieniem do dołu prawda?
RE: s 301d- problem z pompą
no zaczynamy od odpowietrzenia filtra podstawa potem idziemy dalej do pompy masz tam śrubkę odpowietrzającą paliwo jak się pojawia to ok potem kręcisz korbą nie od razu paliwo się pojawia trzeba trochę pokręcic jednak zanim pojawi się paliwo a co do fachowćow to różne zdanie mam