Zwolnica starego typu do c-325 z 1960 r.


A to ówczesna zwolnica:

Jeśli by się ktoś przyjrzał i porównał to można zauważyć np. że w nowej zwolnicy jest grubszy odlew kołnierza, do którego przykręca się prostokątną pokrywę. Korki w zwolnicy starego typu są wszystkie jednakowe na duży klucz.
Nowy wał koła nawet raczej nie da się założyć do zwolnicy starego typu.

Porównanie nowego wału koła z wałem c-325.

Co prawda jeszcze tył nie poskładany, ale silnik miał już chodzić i się docierać.
No ale wszystko zaczęło się komplikować.

Na początek chłodnica po polutowaniu blach: założyłem, pomalowałem.. no i ledwo nalałem -cieknie!
Dobra, chłodnicą się jeszcze tak nie przejąłem, ale jak zobaczyłem, że cieknie olej z otworu w skrzyni, to już się wkurzyłem! :@ -nowe uszczelniacze, uszczelki na hermetyk to dlaczego to ku... cieknie!? *secret*
Dziś wreszcie przyszła do mnie gwiazda koła po tygodniu czekania... przymierzam i nie wiedząc czemu nie pasuje *rolleyes*
I jeszcze ciągle pada to musze latać skrzynie nakrywać i żeby tylko wody nie napadało...