t25 Dodatkowy zbiornik oleju
t25 Dodatkowy zbiornik oleju
Witam wszystkich mam pytanie do was czy ktoś widział w t25 założony inny silnik jak oryginalny ??bo tak sobie myśl jak zwiększyć moc t25 ??
RE: t25
Proszę bardzo :
3 cylindrowy Władimirec z turbodoładowaniem.
1) http://www.youtube.com/watch?v=kgLiFo5Sqfc
2) http://www.youtube.com/watch?v=DX6By6WRBmw
Silnik pasuje idealnie, bo jest z tak zwanego wiekszego, nowszego Władimirca.
3 cylindrowy Władimirec z turbodoładowaniem.
1) http://www.youtube.com/watch?v=kgLiFo5Sqfc
2) http://www.youtube.com/watch?v=DX6By6WRBmw
Silnik pasuje idealnie, bo jest z tak zwanego wiekszego, nowszego Władimirca.
RE: t25
o dzięki bardzo żeby władymirec miał większa moc silnik już ma zwiększony uciąg to mocy brakuje przy 2 skibowym pługu a u mnie ziemie ciężkie są to ciężko ma że tak powiem i myślę o zwiększeniu ??
A tego t25 już widziałem z 3 cylindrowym silnikiem dobra sprawa tylko jakie koszta zamiany tego silnika są i kupna bardzo duże ja myślę na tańszym sposobem może coś doradzicie ??
A tego t25 już widziałem z 3 cylindrowym silnikiem dobra sprawa tylko jakie koszta zamiany tego silnika są i kupna bardzo duże ja myślę na tańszym sposobem może coś doradzicie ??
RE: t25
Zwiększyć moc można zawsze różnymi sposobami pytanie po co ?
1. Podkręcenie obrotów silnika = krótsza żywotność.
2. Wymiana silnika = koszty, trudności z serwisem, skrócenie żywotności skrzyni biegów.
3. Zwiększysz moc i co pociągniesz ? Nic![Bardzo szczęśliwy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
- traktor za lekki,
- podnośnik za słaby,
- maszyna na wom, żart sprzęgło nie wytrzyma.
- dużą przyczepę, a gdzie hamulce ?
4. Dodasz ponad miarę balastu, utoniesz.
5. Turbo i jeszcze Nitro *flower*
6. Silnik można podkręcić do 2500 i pewnie więcej też, widok rozerwanego bloku gratis *flower*
Daj sobie luz, można delikatnie zwiększyć moc/uciąg balast, lekko podkręcając obroty, łańcuchy na koła lub większe opony. Pamiętaj że to się odbije na reszcie maszyny więc nie przesadzaj.
Możesz się bawić dla sportu zrobić i 50KM, fajna sprawa, widowiskowe i szczerze podziwiam takich co potrafią. Pytanie tylko czy to ma być do użytku czy na pokaz ?
Widziałem i nawet jechałem maluchem który osiągał ok. 160 km/h. Trwałość silnika ok. 1000 km *flower*
Proponuję jedyne rozsądne rozwiązanie kup sobie inną maszynę, zapewniam że będzie taniej.
*tup*
1. Podkręcenie obrotów silnika = krótsza żywotność.
2. Wymiana silnika = koszty, trudności z serwisem, skrócenie żywotności skrzyni biegów.
3. Zwiększysz moc i co pociągniesz ? Nic
![Bardzo szczęśliwy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
- traktor za lekki,
- podnośnik za słaby,
- maszyna na wom, żart sprzęgło nie wytrzyma.
- dużą przyczepę, a gdzie hamulce ?
4. Dodasz ponad miarę balastu, utoniesz.
5. Turbo i jeszcze Nitro *flower*
6. Silnik można podkręcić do 2500 i pewnie więcej też, widok rozerwanego bloku gratis *flower*
Daj sobie luz, można delikatnie zwiększyć moc/uciąg balast, lekko podkręcając obroty, łańcuchy na koła lub większe opony. Pamiętaj że to się odbije na reszcie maszyny więc nie przesadzaj.
Możesz się bawić dla sportu zrobić i 50KM, fajna sprawa, widowiskowe i szczerze podziwiam takich co potrafią. Pytanie tylko czy to ma być do użytku czy na pokaz ?
Widziałem i nawet jechałem maluchem który osiągał ok. 160 km/h. Trwałość silnika ok. 1000 km *flower*
Proponuję jedyne rozsądne rozwiązanie kup sobie inną maszynę, zapewniam że będzie taniej.
*tup*
RE: t25
Podkręć go trochę na dawce paliwa. Do ilu Ci się wkręca na pełnym gazie ? Chodzi mi o obroty silnika. Mój się wkręca do 2200. Co do uciągu polepszysz mu jeżeli dołożysz obciążniki na koła, z jakiegoś ursusa. Sam mam od c-360 całkiem inaczej idzie jak bez nich.
RE: t25
Podkręcanie dawki paliwa też ma średni sens. Wzrośnie prędkość obrotowa i właściwie niewiele poza tym.
Jak szaleć to szaleć, dołóż intercooler.
Generalnie cudów nie ma, szczególnie "małym kosztem". Generalnie lepiej zacząć od niwelowana już powstających strat przy przeniesieniu napędu. Czyli, masa, stan bieżnika, sprzęgło itd.
Generalnie operując w takich budżetach, sensowniej byłoby kupić jakiegoś C4011. Bo praktyka uczy że jak się zacznie coś przerabiać to potem to nie ma końca.
Jak szaleć to szaleć, dołóż intercooler.
Generalnie cudów nie ma, szczególnie "małym kosztem". Generalnie lepiej zacząć od niwelowana już powstających strat przy przeniesieniu napędu. Czyli, masa, stan bieżnika, sprzęgło itd.
Generalnie operując w takich budżetach, sensowniej byłoby kupić jakiegoś C4011. Bo praktyka uczy że jak się zacznie coś przerabiać to potem to nie ma końca.
Moja filozofia brzmi: tanio kupić a potem się narobić i nakląć
RE: t25
wiadomo że wszystkiego są plusy i minusy dawkę paliwa można podkręcic ale czy coś się nie stanie z wałem korbowym >Ja mam spalanie że na jedna morge trzeba 5 litrów on jakie wy macie spalanie ???
A ciężarki na opona już mam założone od c-330 i zwiększyło uciąg na pewno że tak powiem a turbo założyć to coś nie jestem przekonany do t25 a jak wasze jest zdanie na ten temat ??
A ciężarki na opona już mam założone od c-330 i zwiększyło uciąg na pewno że tak powiem a turbo założyć to coś nie jestem przekonany do t25 a jak wasze jest zdanie na ten temat ??
RE: t25
Popieram kolegów gra nie warta świeczki.Dokup drugi ciągnik zawsze jest rezerwa kiedy potrzeba.
Co do turbo to owszem można kombinować.
Ale jak rozwiążesz takie problemy jak:
-mocowanie turbiny i jej smarowanie
-Chłodzenie wysilonego silnika
-chłodzenie oleju bo on też będzie się grzał o wiele bardziej
-Regulacja pompy wtryskowej co by dawała większą dawkę paliwa w momencie jak zacznie turbina pompować
-Chłodzenie denek tłoków co by ich nie powypalało
-inna specyfika wydajności wtryskiwaczy
-odprężenie silnika i ustawienie odpowiedniego początku wtrysku
Pomijając takie rzeczy jak wytrzymałość korbowodów,wału i odpowiednia sztywność bloku.
Turbo podnosi moc o około 30-40% i do tego celu silniki są odpowiednio konstruowane.A bawić się w turbo żeby mieć jakieś bezpieczne 10% więcej mocy nie ma sensu
Ale to twój ciągnik:D
Co do turbo to owszem można kombinować.
Ale jak rozwiążesz takie problemy jak:
-mocowanie turbiny i jej smarowanie
-Chłodzenie wysilonego silnika
-chłodzenie oleju bo on też będzie się grzał o wiele bardziej
-Regulacja pompy wtryskowej co by dawała większą dawkę paliwa w momencie jak zacznie turbina pompować
-Chłodzenie denek tłoków co by ich nie powypalało
-inna specyfika wydajności wtryskiwaczy
-odprężenie silnika i ustawienie odpowiedniego początku wtrysku
Pomijając takie rzeczy jak wytrzymałość korbowodów,wału i odpowiednia sztywność bloku.
Turbo podnosi moc o około 30-40% i do tego celu silniki są odpowiednio konstruowane.A bawić się w turbo żeby mieć jakieś bezpieczne 10% więcej mocy nie ma sensu
Ale to twój ciągnik:D
-
- Posty: 250
- Rejestracja: 24 mar 2013, 12:11
RE: t25
Turbo to ryzyko i dużo pracy, a wyniki mogą być słabe, a dawka paliwa poprawia osiągi i trochę więcej dymu czarnego, ale i więcej paliwa, według mnie bezpieczniejsza niż podkręcanie obrotów.
RE: t25
Od kiedy turbo działa na zasadzie zwiększenia dawki paliwa:?:?:?grzegorz 1969 napisał/a:
Turbo to ryzyko i dużo pracy, a wyniki mogą być słabe, a dawka paliwa poprawia osiągi i trochę więcej dymu czarnego, ale i więcej paliwa, według mnie bezpieczniejsza niż podkręcanie obrotów.
Turbo powoduje szybsze napełnianie cylindra powietrzem.
RE: t25
http://img.moto.kiev.ua/thumbcache/_tun ... 516962.jpg
Pod tym linkiem jest najtańsze turbo,jakie znam.Wystarczy wiadro fasoli na śniadanie
Pod tym linkiem jest najtańsze turbo,jakie znam.Wystarczy wiadro fasoli na śniadanie
RE: t25
Ale się ku....a uśmiałem z tego TD.*sarcasm**sarcasm**sarcasm*pop napisał/a:
http://img.moto.kiev.ua/thumbcache/_tun ... 516962.jpg
Pod tym linkiem jest najtańsze turbo,jakie znam.Wystarczy wiadro fasoli na śniadanie
Czy fasola musi być z firmy Heinz żeby uzyskać taki efekt turbo?
-
- Posty: 250
- Rejestracja: 24 mar 2013, 12:11
RE: t25
Czytaj ze zrozumieniem, odradzam mu turbo, a proponuję zwiększyć dawkę paliwa, co jest bezpieczniejsze dla silnika.oman7 napisał/a:Od kiedy turbo działa na zasadzie zwiększenia dawki paliwa:?:?:?grzegorz 1969 napisał/a:
Turbo to ryzyko i dużo pracy, a wyniki mogą być słabe, a dawka paliwa poprawia osiągi i trochę więcej dymu czarnego, ale i więcej paliwa, według mnie bezpieczniejsza niż podkręcanie obrotów.
Turbo powoduje szybsze napełnianie cylindra powietrzem.
RE: t25
Turbo zawsze działa w powiązaniu z większą dawką paliwa.Dostarcza większy ładunek powietrza (szybkość nie ma tu nic do rzeczy,liczy się ciśnienie doładowania)a żeby był z tego efekt w postaci użytecznego ciśnienia musi być odpowiednio większa porcja paliwa .Na samym powietrzu nie uzyska się mocyoman7 napisał/a:
Od kiedy turbo działa na zasadzie zwiększenia dawki paliwa:?:?:?
Turbo powoduje szybsze napełnianie cylindra powietrzem.
RE: t25
OK źle zrozumiałem post.
Nurtuje mnie jedna sprawa po kiego druta proponujesz zwiększyć dawkę paliwa i co to da oprócz czarnego dymu i że będzie zżerał więcej ropy plus do tego automatycznie wzrosną maksymalne obroty silnika co to za sens?
Poczytaj to
Nurtuje mnie jedna sprawa po kiego druta proponujesz zwiększyć dawkę paliwa i co to da oprócz czarnego dymu i że będzie zżerał więcej ropy plus do tego automatycznie wzrosną maksymalne obroty silnika co to za sens?
Nie zgodzę się z Toba.C360-3P napisał/a:Turbo zawsze działa w powiązaniu z większą dawką paliwa.Dostarcza większy ładunek powietrza (szybkość nie ma tu nic do rzeczy,liczy się ciśnienie doładowania)a żeby był z tego efekt w postaci użytecznego ciśnienia musi być odpowiednio większa porcja paliwa .Na samym powietrzu nie uzyska się mocyoman7 napisał/a:
Od kiedy turbo działa na zasadzie zwiększenia dawki paliwa:?:?:?
Turbo powoduje szybsze napełnianie cylindra powietrzem.
Poczytaj to
Do czego służy turbo?
Turbodoładowanie to nienowy wynalazek, ma już niemal 100 lat. Do seryjnych samochodów osobowych trafiło jednak znacznie później, dopiero w latach 70. Kiedyś stosowane było głównie w celu podniesienia osiągów samochodów sportowych lub umożliwienia pracy silników spalinowych na znacznych wysokościach. W autach współczesnych priorytety są najczęściej zupełnie inne - na pierwszym miejscu stawia się zmniejszenie zużycia paliwa, niższą emisję toksycznych spalin, lepszą elastyczność silnika. Turbodoładowane silniki pozwalają oszczędzać masę pojazdu. Silnik wolno ssący (bez turbo) o takiej samej mocy musi być dożo większy, waży nawet dwa razy więcej od silnika doładowanego, zwykle zużywa więcej paliwa.
RE: t25
no właśnie też myślę ze w t25 nie warto montować turbiny tez mnie martwi jedna rzecz ze pomiędzy głowicą a tuleja nie ma uszczelki w wiem ze nie kiedy ucieka tam kompresja to mogło by to nie wytrzymać ciśnienia które zwiększa turbina ???
a mam pytanie ile wam pali t25 przy orce zimowej ??? u mnie spalanie kształtuje się 20litrów na hektar
a mam pytanie ile wam pali t25 przy orce zimowej ??? u mnie spalanie kształtuje się 20litrów na hektar