witam zakupiłem niedawno c330m po wymianie silnika bo w starym pękł wał i blok poprzedni właściciel kupił silnik od raka i na sucho ciągnik chodzi ok ale gdy chce się coś podpiąć to nie daje rady nawet pusta przyczepa stanowi problem dodam że nie kopci i nie bieże oleju ale dziwnie pracuje poradzcie
z góry dziękuję za podpowiedzi
problem z c330m
RE: problem z c330m
Sprzęgło przejrzyj, Rak miał inne koło zamachowe (Ursus ma 2 stopnie sprzęgła)i to może być przyczyną.
Rolnik amator, wiejski mechanizator ;)
C330 '70, Claas Columbus '69, S320 i masa drobnicy ;)
C330 '70, Claas Columbus '69, S320 i masa drobnicy ;)
- chrapek3011
- Posty: 4000
- Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44
RE: problem z c330m
Tak,tylko,że Rak miał podobne jak stary typ sprzęgło a eMka ma sprzęgło sześćdziesiątkowe,stary typ nawet by nie pasował do połączenia silnika ze skrzynią.Ale mimo to będzie przyczyna w sprzęgle.Wicher napisał/a:
Sprzęgło przejrzyj, Rak miał inne koło zamachowe (Ursus ma 2 stopnie sprzęgła)i to może być przyczyną.
RE: problem z c330m
panowie sprzęgło jest założone od emki bo od tego zaczałem
pojawił się nowy objaw bo jak postoi dłużej to ciężko pali trzeba się nakręcić swiece nowe rozrusznik po regenerce kreci jak głupi aku ok
chciałbym przyspieszyć na pompie w która stronę podkręcić na fasolkach w prawo czy w lewo
pojawił się nowy objaw bo jak postoi dłużej to ciężko pali trzeba się nakręcić swiece nowe rozrusznik po regenerce kreci jak głupi aku ok
chciałbym przyspieszyć na pompie w która stronę podkręcić na fasolkach w prawo czy w lewo
RE: problem z c330m
zacznij od rzeczy podstawowych ( zapowietrza się układ) może zacznij od sprawdzenia filtrów przewodów odstojników zanim zaczniesz manipulować zapłonem
RE: problem z c330m
A dymek leci gdy go odpalasz ? Może paliwo nie dochodzi początkowo.
Ciekawe jakby przed uruchomieniem spróbować podpompować ręczną pompką, czy będzie szło na przelew. Ale najpierw, tak jak piszą panowie wyżej, trzeba przejrzeć układ paliwowy.
Jeśli chodzi o pompę wtryskową, to już ostateczność. Zabierając się za ustawianie, dobrze jest zaznaczyć sobie obecne położenie, aby móc póżniej w razie czego wrócić do obecnego ustawienia. Patrząc od przodu na pompę, to koło napędzające obraca się w prawo. Luzuje się te trzy śruby na kole i ostrożnie koryguje się piastą i dokręca. I tak cały czas, aż do skutku. Musisz wiedzieć, że jest to dość długie zajęcie. A ustawianie, jeśli dobrze pamiętam jest takie: kręcąc w prawo przyspieszasz, a w lewo opóżniasz.
Ciekawe jakby przed uruchomieniem spróbować podpompować ręczną pompką, czy będzie szło na przelew. Ale najpierw, tak jak piszą panowie wyżej, trzeba przejrzeć układ paliwowy.
Jeśli chodzi o pompę wtryskową, to już ostateczność. Zabierając się za ustawianie, dobrze jest zaznaczyć sobie obecne położenie, aby móc póżniej w razie czego wrócić do obecnego ustawienia. Patrząc od przodu na pompę, to koło napędzające obraca się w prawo. Luzuje się te trzy śruby na kole i ostrożnie koryguje się piastą i dokręca. I tak cały czas, aż do skutku. Musisz wiedzieć, że jest to dość długie zajęcie. A ustawianie, jeśli dobrze pamiętam jest takie: kręcąc w prawo przyspieszasz, a w lewo opóżniasz.
RE: problem z c330m
witam podpompowanie nie pomaga zapala ciężko układ szczelny filtry nowe pompka sprawna i szczelna ile powinno być podkładek pod wtryskami bo wydaje mi się ze są strasznie wysoko a u kolegi są niżej czy to może być z tym związane
RE: problem z c330m
Sprawdź te podkładki pod wtryskami. Może to tylko złudzenie a może faktycznie jest ich za dużo.
Jak z pracą bez obciążenia? Pracuje równo, wkręca się na obroty tak jak powinien?
Jak z pracą bez obciążenia? Pracuje równo, wkręca się na obroty tak jak powinien?