301d przyczyny dymienia
301d przyczyny dymienia
Koledzy jakie mogą być powody dymienia tego silnika, w takim stopniu że jak przyłoży się rękę na chwilę to czarniutka jak smoła. Dodam że pali bez problemu, może jak stoi przy minus iluś to 3 razy muszę zakręcić i tyle tak to jeden obrót i gotowe.
RE: 301d przyczyny dymienia
Chyba za dużo paliwa:
- źle ustawiony/uszkodzony wtryskiwacz,
- za duża dawka na pompie,
- niesprawny/niedrożny powrót nadmiaru paliwa z wtrysku,
- źle ustawiony/uszkodzony wtryskiwacz,
- za duża dawka na pompie,
- niesprawny/niedrożny powrót nadmiaru paliwa z wtrysku,
-
- Posty: 438
- Rejestracja: 21 sty 2014, 20:13
RE: 301d przyczyny dymienia
Przyczyn może być sporo.Może to być za duża dawka paliwa,zły kąt wyprzedzenia wtrysku paliwa,złe luzy zaworowe,zawory mogą być nieszczelne albo któryś zawieszony,rozpylacz zabrudzony,może lać,nawet zabrudzony filtr powietrza da takie objawy.Zacznij od czynności prostszych i w miarę potrzeby szukaj dalej.W najgorszym wypadku może to być nieszczelność w połączeniu głowica-cylinder.
RE: 301d przyczyny dymienia
Mam jeszcze jedno pytanie co do falowania silnika jak te obroty ustabilizować ? ruch na regulatorze jest max 4mm.
RE: 301d przyczyny dymienia
Na 100 % przyblokowany dopływ powietrza przez brudny filtr lub za duża dawka paliwa albo i jedne i drugie,ale o tym już napisał Ci Adasiek 123 ja tylko to potwierdzam.
Tylko przy brudnym filtrze silnik nie będzie miał pełnej mocy i będzie się grzał a przy dużej dawce będzie miał moc i też może się grzać i dymić.
Tylko przy brudnym filtrze silnik nie będzie miał pełnej mocy i będzie się grzał a przy dużej dawce będzie miał moc i też może się grzać i dymić.
-
- Posty: 438
- Rejestracja: 21 sty 2014, 20:13
RE: 301d przyczyny dymienia
Masz rację Tajfun,czysty filtr powietrza to podstawa,zresztą dla wszystkich silników.