SILNIK
- skowronekblazej
- Posty: 35
- Rejestracja: 31 sty 2014, 21:44
SILNIK
witam mam pewien problem z dzikem przy odpalaniu wczoraj jak wróciłem z przejażdżki dzikiem było wszystko ok odczepiłem przyczepkę wjechałem do garaży itp. dzisiaj chciałem go odpalić i zaczęły się problemy odezwał się i zaraz zgasł po wielu próbach odpalenia nic się nie odezwał ściągnęłem gażnik dokładne przeczyściłem założyłem i znowu się nie odezwał ściągnełem świece a ona sucha postanowiłem wlać trochę paliwa na tłok dalej to samo nie odpala ale świeca nadal jest sucha choć wlałem tam trochę benzyny i to jest właśnie dziwne czego ona jest sucha a nie mokra przecież wlałem trochę benzyny i nie wiem co mam robić moę wy wiecie co to jet bye
RE: SILNIK
Kolego sądzę, że problem leży po stronie uszczelnienia wału. Raczej każdy z Dzikowców przerabiał już ten problem. Otóż mogły wyrobić się dławice na wale, przez co silnik nie może zassać mieszanki paliwowo-powietrznej, po czym ją wstępnie sprężyć i podać nad tłok. Pomimo odpalania, lania bezpośrednio paliwa silnik nie chce zapalić, tylko pojedyńczo strzela. Z prostszych spraw to standartowo gaźnik, zapłon lub po prostu za duża przerwa na świecy. Radzę to sprawdzić. Jak nie będzie oczekiwanych rezultatów, to remont kapitalny raczej nie unikniony.
- skowronekblazej
- Posty: 35
- Rejestracja: 31 sty 2014, 21:44
RE: SILNIK
dławice to inaczej simeringi
RE: SILNIK
No coś w tym stylu. Pełnią tę samą funkcję. Są to pierścienie podobne do pierścieni tłokowych, którym odpowiadają rowki na wale. Przez rozparcie w karterach uszczelniają skrzynie korbową.
- skowronekblazej
- Posty: 35
- Rejestracja: 31 sty 2014, 21:44
RE: SILNIK
mógł bys mi jakis link przesłac ja to wygląda bo nie kojarze
RE: SILNIK
http://muerte28.republika.pl/
w dziale ciekawostki, temat: wały. Znajdują się tam zdjęcia różnych typów wałów do dzika. Na każdym zdjęciu znajdują się owe pierścienie (po 2 na każdym końcu czopa wału)
w dziale ciekawostki, temat: wały. Znajdują się tam zdjęcia różnych typów wałów do dzika. Na każdym zdjęciu znajdują się owe pierścienie (po 2 na każdym końcu czopa wału)