Witam serdecznie
za czesto tu nie zaglądam jak na razie wiec mam nadzieje ze dobrze umieszczam temat.Panowie jak juz wiadomo wczesniej pisałem ze pracuje przy wyzej wymienionym ciągniku.Skrzynia biegów juz zlozona na nowych lozyskach uszczelniaczach itp jest juz zamknieta jutro bede skladal sprzeglo i calego do kupy.
ale go zlożyłem bez sprzegla i odpaliłem zapalił od kopa tylko ze jak zapalił to nie mogłem go zgasić miał bardzo wolne obroty ale chodził przy pompie paliwowej dopychając ten wingwajster nie pomogło. Zdjołem kabel minusowy caly był goracy az parzył i rozrusznik też co moglo byc tym spowodowane zaznaczam ze instalacja nowa nie jest.
Prosze o odpowiedzi na pytania :
a) czemu nie mogłem go zgasić
b)dlaczego minusowy kabel dostał takiej temperatury
silnik 3cylindrowy chlodzony powietrzem 42PS
Deutz F3L 514/51 Baumjahr: 1951
RE: Deutz F3L 514/51 Baumjahr: 1951
Wygląda na to że cały czas pracował rozrusznik i dlatego nie mogłeś silnika zgasić bo kręcił nim rozrusznik.Coś źle podłączyłeś lub zaciął się automat rozrusznika.
RE: Deutz F3L 514/51 Baumjahr: 1951
Bede mial schemat elektryczny to załoze nowe kable jak powinno być bo ta instalka co jest teraz to sie pożal boże stara jak ten ciągnik.
No własnie to naswietla sprawe z tym rozrusznikiem.
czy w Polsce znalazl bym sklep z czesciami do tegfo typu ciągnika? np.auspuff błotniki kolektor wydechowy siedzenie wszystko co zwiazane z deutzem F3L 514/51
mam sprzegło kompletne pytanie brzmi z jakim momentem siły mam dokrecić sruby docisku do koła zamachowego?? czy tez uzyc kleju do srub? zaznaczam jest to sprzeglo suche jednotarczowe
No własnie to naswietla sprawe z tym rozrusznikiem.
czy w Polsce znalazl bym sklep z czesciami do tegfo typu ciągnika? np.auspuff błotniki kolektor wydechowy siedzenie wszystko co zwiazane z deutzem F3L 514/51
mam sprzegło kompletne pytanie brzmi z jakim momentem siły mam dokrecić sruby docisku do koła zamachowego?? czy tez uzyc kleju do srub? zaznaczam jest to sprzeglo suche jednotarczowe