Cześć,
Mam silnik 1HC 102 po generalnym remoncie (tylko głowica nie była ruszana). Po wymianie końcówki wtryskiwacza silnik nie odpalał tak jak należy, co prawda po zalaniu ciepłą woda było ok, ale nie było idealnie. Kiedy silnik już pracował nie było widać żadnego dymku.
Ponieważ lubię jak wszystko działa idealnie wymieniłem cały wtryskiwacz na nowy THM (podobno fabrycznie ustawiony na 135atm) i co mnie zaskoczyło silnik odpalił bez problemów (kręcę od strony koła zamachowego) bez zalania woda itp. ale nastąpiła zmiana i widać dym z tłumika w kolorze lekko błękitnym.
Czy ktoś ma pomysł z czego może wynikać ta zmiana?...ciśnienie wtrysku, kąt, jakość paliwa, olej dostający się przez prowadnice zaworów...???
Dzięki za pomoc,
Przemek
1HC 102 wymiana wtryskiwacza - i dymi
Ciągniki wykonane własnoręcznie, ale na głównych podzespołach mających ponad 25 lat. Forum na okres próbny - proszę zapoznać się z Regulaminem.
Przejdź do
- FORUM OGÓLNE
- ↳ INFORMACJE
- ↳ MOTO-OGÓLNIE
- ↳ OFF TOPIC
- ↳ IMPREZY, ZLOTY
- ↳ MODELARSTWO
- ↳ WSPOMNIENIA
- ↳ REJESTRACJA I ASPEKTY PRAWNE
- ↳ POSZUKIWANY, POSZUKIWANA
- ↳ WARSZTAT
- ↳ MUZEA, SKANSENY, WYSTAWY...
- ↳ ROLNICTWO DAWNIEJ
- ↳ RETROTRAKTOR - ENGLISH VERSION
- ↳ PORADY I WSKAZÓWKI
- ↳ LITERATURA ROLNICZA
- CIĄGNIKI ROLNICZE
- ↳ LANZ
- ↳ URSUS
- ↳ ZETOR
- ↳ INNE
- ↳ OGÓLNIE
- ↳ AMERYKAŃCE
- ↳ RADZIECKIE CIĄGNIKI
- ↳ CIĄGNIKI OGRODNICZE I MIKROCIĄGNIKI
- ↳ NOŚNIKI NARZĘDZI
- ↳ SAMy
- MASZYNY ROLNICZE
- ↳ OGÓLNIE O MASZYNACH ROLNICZYCH
- ↳ ŻNIWIARKI, WIĄZAŁKI, KOMBAJNY...
- ↳ PŁUGI, KULTYWATORY, NARZĘDZIA UPRAWOWE
- ↳ MASZYNY KONNE
- ↳ SILNIKI STACJONARNE
- ↳ KOSIARKI
- ↳ OPRYSKIWACZE I OPYLACZE
- ↳ LOKOMOBILE
- ↳ ŁADOWACZE, SPYCHY, WIDLAKI, KOPARKI...
- ↳ PRZYCZEPY I WOZY
- GIEŁDA
- ↳ SPRZEDAM
- ↳ KUPIĘ
- ↳ POSZUKUJĘ