Prośba do aro1963
Prośba do aro1963
witam wszystkich mam problem z rs09 zepsuło mi się sprzęgło wałka odbioru mocy i nie wiem jak to wyciągnąć i czy ten wałek na którym ono jest jest cały aż do koła zamachowego i jak go wogule wyciągnąć w którą stronę i co muszę przy tym rozebrać prosił bym o podpowiedz jak się wżiąść za to.
RE: Prośba do aro1963
Witam kolegę. Sprawa jest prosta lecz bardzo pracochłonna, ponieważ wiąże się z demontażem wielu elementów. Zaczynamy od zdjęcia dżwigara wzdłużnego [belka przednia mocowania narzędzi] a następnie ;
-w pokrywie łożyskowej wałka zdejmujemy blaszaną zaślepkę olejową odkręcamy
nakrętkę koronkową M20 i usuwamy pierścień zegera
-odkręcamy pięć nakrętek M8 i[ póżniej] za pomocą trzech śrub wkręcając wypychamy pokrywę łożyskową
-wybijamy kołek przegubu krzyżowego [przy tulei żeliwnej drążka kierowniczego]
-odkręcamy i zdejmujemy tuleje żeliwną drążka kierowniczego
-zdejmujemy pokrywę hamulca ręcznego ,rozpinamy drążek i usuwamy kamienie wodzika załączającego sprzęgło
-luzujemy i podnosimy kolumnę przy demontażu [wkręcając śruby po 1/2 obrotu w pokrywie łożyskowej wałka odbioru mocy]
-po zdjęciu pokrywy wyciągamy wałek.
-myślę że nic nie przeoczyłem-
Pozdrawiam i życzę wytrwałości w naprawie.
-w pokrywie łożyskowej wałka zdejmujemy blaszaną zaślepkę olejową odkręcamy
nakrętkę koronkową M20 i usuwamy pierścień zegera
-odkręcamy pięć nakrętek M8 i[ póżniej] za pomocą trzech śrub wkręcając wypychamy pokrywę łożyskową
-wybijamy kołek przegubu krzyżowego [przy tulei żeliwnej drążka kierowniczego]
-odkręcamy i zdejmujemy tuleje żeliwną drążka kierowniczego
-zdejmujemy pokrywę hamulca ręcznego ,rozpinamy drążek i usuwamy kamienie wodzika załączającego sprzęgło
-luzujemy i podnosimy kolumnę przy demontażu [wkręcając śruby po 1/2 obrotu w pokrywie łożyskowej wałka odbioru mocy]
-po zdjęciu pokrywy wyciągamy wałek.
-myślę że nic nie przeoczyłem-
Pozdrawiam i życzę wytrwałości w naprawie.