Zetor k25 Szybkie i pytania i szybkie odpowiedzi .
Zetor k25 Szybkie i pytania i szybkie odpowiedzi .
Witam zakładam temat w którym będe zadawał krótkie pytania odnośnie zetorka , zaczne od tego czy te dwie duże szpilki m20 pod zwolnicą przechodzą aż do komory olejowej skrzyni , bo mam tam zerwane gwinty i nakrętki się obracają i troche zaczeło się pocić , chcę tą jakoś zregenerować ale niewiem czy spuszczać olej ze skrzyni . Chodzi o te dwie szpilki co trzymają mocowanie ramiona .
RE: Zetor k25 Szybkie i pytania i szybkie odpowiedzi .
Chodzi Ci o śruby, które trzymią płytę mocowania cięgna dolnego? Winą pocenia będzie uszczelka pochwy półosi. Musisz spuścić olej i zdemontować półoś, żeby wymienić uszczelkę.
RE: Zetor k25 Szybkie i pytania i szybkie odpowiedzi .
Z tego co kojarzę to nie przechodzą, a wyciekowi winna uszczelka między pochwą a korpusem skrzyni, tak jak Majo napisał.
Zetor 25K - 1953; Dolpima PS290 - 1988 (chyba); Dezamet ... - 1988; Żuk A06 - 1980; MF70 - 1980 i 1989; HakoTrac T6 - 1963; Dzik 2 - 1969; Ursus C-355 - 1972; Hakotrac T8 - 1965;
RE: Zetor k25 Szybkie i pytania i szybkie odpowiedzi .
Nie przechodzą na pewno. Wkłada sie je do pochwy półosi od strony skrzyni biegów i zaciskają się przy dokręcaniu płyt.
RE: Zetor k25 Szybkie i pytania i szybkie odpowiedzi .
Okazało się że wszystkie śruby mocujące pochwy są luźne *no* i te dwie śruby m20 się wyluzowały dość ostro aż częśc walcowa zaczeła wychodzi poza płyte i dokręcanie nie dociskało płyty tylko obracało ale jakoś się udało to skręcić , najlepszy kwiatek to zauwazyłem że swożeń przedniej belki nie jest zabezpieczony i wyjechał na pół długości *eek* a śruba m20 która jest przed swożniem powinna wystawiać gwintem jak przy pochwach z dołu a umnie jest wbita gwintem do przodu ( ktoś składał ciągnik i najpierw dokręcił przód a potem zakładał belkę i zorientował się że to nie w tej kolejności
na koniec i tak zostawił )
