Remont C4011
- Pronar 82A
- Posty: 305
- Rejestracja: 20 mar 2008, 22:51
- Lokalizacja: Opole
RE: Remont C4011
Odrzutnik wymienisz dopiero przy następnym szlifie albo wymianie wału a uszczelniacz najprawdopodobniej jeszcze w międzyczasie raz albo.... .
RE: Remont C4011
W czterdziestkach wyjścia hydrauliki zewnętrznej były tylko w opcji dodatków.
RE: Remont C4011
Sławku dzięki za fotki super ze już są założone zwolnice co dzień to bliżej do zjechania i malowania całości . Pozdrawiam ciebie Sławku i wszystkich zaangażowanych razem z tobą w ten projekt .
RE: Remont C4011
Roboty komentował nie bede.....bo widać ze zgodnie ze sztuka i tyle w temacie, ale szacun dla was chłopaki że kolejny 4011 z popiołu powstaje....to jest piekne*yes*
RE: Remont C4011
Chłopaki szok, nie do uwierzenia szacun za poziom i ogrom wykonanej pracy jest wypas teraz szok kurde aż nie wiem co napisać z wrażenia .
RE: Remont C4011
Ładny kolor Sławku fajnie będzie wyglądał już nie mogę się doczekać końcowego efektu
RE: Remont C4011
Podejrzewam że z wrażenia siądziesz jak zobaczysz efekt końcowy i pierwszy raz się przejedziesz 

Zetor 25K - 1953; Dolpima PS290 - 1988 (chyba); Dezamet ... - 1988; Żuk A06 - 1980; MF70 - 1980 i 1989; HakoTrac T6 - 1963; Dzik 2 - 1969; Ursus C-355 - 1972; Hakotrac T8 - 1965;
RE: Remont C4011
Robota pali się komuś w rękach.Widac ta dokladnosc i zaangazowanie.
Teraz juz blizej jak dalej.Sledze temat codziennie.Oby tak dalej Panowie..
Teraz juz blizej jak dalej.Sledze temat codziennie.Oby tak dalej Panowie..
RE: Remont C4011
No No ładnie się prezentują teraz super felgi całkiem inaczej na nowych oponach będzie
RE: Remont C4011
jak ktoś czyści korpusy to wie ile czasu trzeba poświęcić żeby to dobrze zrobić .wygląda super. no ale wiadomo w czyichś rękach jest maszyna.
- chrapek3011
- Posty: 4000
- Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44
RE: Remont C4011
Silnik wyczyszczony do czystego...otwarty z przodu,z tyłu i miska...do uszczelnienia...i wszystkie łożyska na kołach pośrednich rozrządu i na wałku pompy wtryskowej i sprężarki do wymiany...niestety...Co do tylnych felg to niestety ale oręcze musiałem wymienić,bo te stare Stomilki przyrdzewiały do rantów,że nawet najeżdżanie drugim ciągnikiem w celu odklejenia opony nie dało skutku i maszyna też słabo dawała radę...felgi zdobyłem z Zetora idealne...
RE: Remont C4011
Uuu mycia tu sporo
Współczuję
Ale będzie cykał ładnie. A jak dół? Zdrowy?


Zetor 25, Zetor 25A, Zetor 25K, Zetor 50 Super, Zetor 3011 Major, Ursus C-325, Ursus C-328, Ursus C-4011, Ursus C-308, Dzik 2, Dzik 21, Robi 151, żniwiarka, silniki stacjonarne, snopowiązałki, młocarnia i wiele innych...
- chrapek3011
- Posty: 4000
- Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44
RE: Remont C4011
Paweł.Zobacz filmiki na początku...Ciśnienie na gorącym 4...wał i panewki nowe z C-360,wiadomo pompa oleju też...z silnikiem nie ma problemu...bo jak dla mnie to element najprostszy do zrobienia...Szlam na tyle twardy,że olej był żółty cały czas...teraz umyłem...zaś montaż i dojeżdżamy do dupy.Lakier w najbliższych dniach...
- Rafallll360V1
- Posty: 320
- Rejestracja: 12 cze 2015, 10:16
- Lokalizacja: Rzeszów
RE: Remont C4011
Zostawiasz na odrzutnik oleju pokrywę rozrządu i od strony koła zamachowego ?
W lecie był planowany remont przedniej osi oraz sworzeń rozbił mi pokrywę rozrządu że olej wylewał się strumieniami,nowe dostępne pokrywy w sklepach są chyba odlane z puszek po piwie w jakiejś stodole prawie wszystkie nie miały identycznych rozstawów śrub co fabryczna pokrywa.Fabryczna pokrywa została zespawana poskładałem tak jak było na odrzutniku.Tydzień ciężkiej pracy i olej zaczą wyciekać z odrzutnika i chlapać po całej masce.Znów cały przód rozebrałem gwint na kole pasowym został przetoczony na 50mm a pokrywa roztoczona na 60mm na głębokość 14mm.
Pod simmering 50X60X10

Polecam wszystkim taką przeróbkę już przeszło 40mtg zrobione i żadnych zapoceń.
W lecie był planowany remont przedniej osi oraz sworzeń rozbił mi pokrywę rozrządu że olej wylewał się strumieniami,nowe dostępne pokrywy w sklepach są chyba odlane z puszek po piwie w jakiejś stodole prawie wszystkie nie miały identycznych rozstawów śrub co fabryczna pokrywa.Fabryczna pokrywa została zespawana poskładałem tak jak było na odrzutniku.Tydzień ciężkiej pracy i olej zaczą wyciekać z odrzutnika i chlapać po całej masce.Znów cały przód rozebrałem gwint na kole pasowym został przetoczony na 50mm a pokrywa roztoczona na 60mm na głębokość 14mm.

Pod simmering 50X60X10

Polecam wszystkim taką przeróbkę już przeszło 40mtg zrobione i żadnych zapoceń.