
A tu wrzuciłem taki krótki materiał jak się 4011 odpycha.... :p
https://youtu.be/RWoUQYl3gts
Tak obowiazkowo zostaja dwa bo jest oryginalnaprzekładnia po regeneracji,nie ma mowy o przeróbce na c360*pissed*a znowu konstrukcyjnie ta przekładnia na jednym drążku nie da rady szybko klęknie:DAdi96 napisał/a:
Można było by usunąć jeden drążek ale z tego co widzę że zostawiasz na dwa prawda Przemo?
Tak dokładnie ,słyszałem o tym, tam czesi poprawili i dali ślimak a do tego na kulkach i dlatego lekko chodzi.Pronar 82A napisał/a:
Mam taki drążek chyba z 30 lat w swojej,a niedawno zamontowałem przekładnię ślimakową z zetora 4718 bodajże (bym musiał sprawdzić) ,na zewnątrz bez zmian wszystko zostaje stare.
Kierownicą kręci się wtedy lżej jak w 360.
Na forum już ktoś pisał kiedyś o tym.
Tu można kupić http://www.monsta.cz/nahradni-dily-na-t ... o-40113516
Jednak dobrze pamiętałem 4718 https://www.olx.pl/oferta/zetor-4718-CI ... dac69d7f55
Ma obijac, te typy tak mają, żebyś ty widział jak tablica rozdzielcza wyglądała przed remontemAdi96 napisał/a:
Kurcze Przemo fajny prezent na święta taki film,Bardzo ładnie chodzi na pewno tak jak z fabryki brzmienie
Nie myślałeś żeby nałożyć cienką gumę na lewarek biegów? Bo trochę obija kokpit*bye*