Cześć,
Proszę o pomoc.
Metaliczne stuki w silniku mogą być skutkiem źle ustawionej przerwy zaworowej? Po zakupie silnika musiałem wymienić dzwigienki zaworowe i nie wiem czy przerwa jest ustawiona prawidłowo.
Czy przyczyna może być inna?
I jeszcze jedno pytanie:
Nieprawidłowa przerwa na zaworach ma wpływ na moc silnika?
1ca90 metaliczny odgłos
- AndrzejD21
- Posty: 427
- Rejestracja: 05 mar 2015, 10:56
RE: 1ca90 metaliczny odgłos
Jeżeli przerwy są za duże zawory szybciej się zużywają, przerwy ustaw gdy tłok jest pełen obrót od momentu minięcia się zaworów, tłok ma być w GMP (górny martwy punkt), na kole zamachowym od strony pompy wtryskowej jest to nabite, a w korpusie jest otwór w kształcie litery L.
Przerwa ma wynosić według instrukcji 0.20mm, na obydwóch zaworach.
Stuki następują podczas zapłonu, czy w innym momencie?
Przerwa ma wynosić według instrukcji 0.20mm, na obydwóch zaworach.
Stuki następują podczas zapłonu, czy w innym momencie?
RE: 1ca90 metaliczny odgłos
Dzięki Andrzej za info.
W weekend był znajomy mechanik i posprawdzał luzy zaworowe i niby wszystko jest ustawione prawidłowo.
Po odpaleniu silnika mówi że nie słyszy nieprawidłowej pracy silnika, więc może to mój wymysł
Dzięki i pozdrawiam
W weekend był znajomy mechanik i posprawdzał luzy zaworowe i niby wszystko jest ustawione prawidłowo.
Po odpaleniu silnika mówi że nie słyszy nieprawidłowej pracy silnika, więc może to mój wymysł
Dzięki i pozdrawiam