Witam, pisalem juz tutaj post, ale niestety przepadl z powodu modernizacji forum. Jestesmy z ojcem posiadaczem C-325 i chcialbym sie dowiedziec kilku informacji na temat tego traktora. Blok silnika przepadl poniewaz byl rozmrozony, a wal pekniety, byl to blok z wlewem oleju w kadlubie i z jednym filtrem paliwa. Tata odzyskal ten traktor w koncowce lat 90 z krzakow caly w czesciach. Na tabliczce skrzyni biegow pisze, ze jest to C-325 A z 1960r. Z numerem 4539. Tablica rozdzielcza jest na dwa okragle zegary, a maska jest taka jak z C-328. Chcialbym sie dowiedziec czy ta maska jest orginalna, bo wydaje mi sie ze powinna byc bez wyciecia na kompresor i z lampami w srodku i z przodu, ale tez obilo mi sie o uszy, ze 25 A mial maske z lampami na zewnatrz i tlumikiem do gory. Silnik nabylismy kilka lat temu, ale z dwoma filtrami juz i z wlewem oleju w rozrzadzie. Czy te rzeczy sa takie jak powinny byc w tym roczniku, bo wiem, ze byly sporo zmian i roznic. Lampy tylne mnie tez ciekawia jak i deska rozdzielcza oraz szperacz czy powinien miec wyglad podobny ak przednia lampa czy taki z zakrzywionym szklem i paskami? Na dole pare fotek.
Jesli, chcielibyscie jakies fotki jeszcze to piszcie
Witaj MrGonzocz!
Czy Ty mówisz o Ursusie C-325, którego zdjęcia wstawiłeś kiedyś na Agrofoto i który jest od Twojej sąsiadki lub znajomej? Dawno temu podesłałem Ci linka z Allegro do silnika, który kupiliście z tatą.
Jeśli tak, cieszę, że się odezwałeś. Ja bym chciał jeszcze zobaczyć zdjęcia reszty ciągnika, tj. skrzynię biegów, tylny most, przednią oś, koła, blacharkę, itp.
Pozdrawiam i życzę powodzenia przy pracach.
Muran, tak to ja! nawet zapomnialem o tych fotkach z agrofoto do wczoraj kiedy to na googlach szukalem fotek po prostu C-325 i pokazalo sie moje zdjecie i poczytalem sobie nasze stare komentarze postaram sie porobic reszte fotek i zobaczymy co z tego wyjdzie
Dzięki Tobie przypomniałem sobie o komentarzach. Od naszych rozmów minęło 6 lat i przypomniałem sobie, że do Twojego silnika wówczas sprzedawca dołączał przednią oś i chłodnicę w ofercie.
Tak, dostałem wtedy do tego silnika chłodnicę, ale już nie z 25 i przednią oś z mocowaniem do bloku, ale w słabym stanie (nie ma jej na zdjęciach), dodatkowo obudowę termostatu z 25 dorzucił, obudowę szperacza z uchwytem i przednie lampy Silnik przywiozłem razem z kołem zamachowym, pompą Austriacką i prądnicą. I pomyśleć, że wtedy to tylko tyle kosztowało
Powiedzcie mi jeszcze co takiego oznaczała literka "A" na końcu modelu? Jeśli np powinien mimo to mieć maske starego typu taki model jak mój to jestem w stanie z ojcem przerobic moją już taką jak w 28, tylko największy problem będzie z klapką, chyba że da radę podpasować z jakiegoś starszego auta z tamtych lat ?
Jak wygląda sprawa z remontem silnika? Jest opcja w dzisiejszych czasach dostać tuleje i pierścienie? Czy tylko na zamówienie jak czytałem np w Mahle?