Nie miałem jednak z tym sprzętem nigdy do czynienia - w związku z tym chciałem zapytać Was jak to jest z tymi RSami

W omawianym egzemplarzu są 3 problemy, które wyszły podczas oględzin:
1. obcięta rama - jest skrócona znacznie co widać, obecnie ma niecałe 135 cm - ile mają oryginalne? Czy jest szansa dorwać gdzieś taki element? Może ktoś z Was z powrotem przedłużał? Albo może ma ktoś oryginał i chce ciąć, to bym się zamienił hehe.
2. cieknie olej spod głowicy - podejrzewam, że to może być kwestia zasilania olejem głowicy - olej kapie dość mocno. Mam też wrażenie, że na ten cylinder słabiej pali, ale może to złudzenie.
3. nie chce się włączyć wałek WOM, przy próbie załączenia słychać tylko rzężenie ze skrzyni a wałek dalej nie pracuje.
Jeszcze takie pytanie - czy do RS z silnikiem V2 można założyć bez problemu silnik 4 cylindrowy z wersji GT124? Czy trzeba jakichś przeróbek? No i czy jest szansa gdzieś nabyć taki silnik 4-cylindrowy? RS jakoś szybciej śmiga na 4-cylindrowym?







