po co mierzyć jasne ze masz wspornik od 325 .jak chcesz dążyć do oryginału ( chyba masz 325) to skracaj drązki silnik kiedyś kupisz a jak nie dązysz to wspornik od 28 zeby wyglądalo to po ludzku
U mnie mierzone w ten sposob co kolega na zdjeciu pokazuje jest 13cm
Wiec potrzebuje ten wspornik 328
prosze pisac kto ma potrzebuje z wysylka do Wieliczki
Przy okazji wspornika; jedno z najbardziej czułych miejsc przedniego zawieszenia w tych modelach. Stosunkowo gruby i solidny sworzeń, osadzony jednak w cienkich , bo ok. 10mm ściankach. Na przednią oś działąją olbrzymie siły i to nie tylko w jednym kierunku. Mam zamiar właśnie zrobić regenerację takiego wspornika, jednak planuję zastosować trochę grubsze podparcia dla sworznia.
Może macie jakiś inny pomysł?
Jeszcze jedno pytanie: czy wsporniki od C328 miały zaczep? Bo wydaje mi się, że w tych modelach już nie było.
Zalozylem przednie mocowanie od 328 , przy okazji sprawdzilem i uszczelnilem rozrzad, miske , przod poskladany , teraz robie hamulce uszczelnienia i sruby zwolnicy .
Zakupilem c325 z silnikiem c328
Mam juz silnik nagrany w ladnym stanie za 3800- Nie wiem czy warto
Ale pytanko jak oprocz nr na skrzyni rozpoznac ktory to rocznik kola tylne ma od 325 skrzynia dolem zebra most widac ze nie riszany razem ze skrzynia ten sam lakier i odcien
po desce rozdzielczej tez nie dojdzie bo ktos te blache co jest na prostokatny licznik lub dwa okragle zrobil nowa umiejetnie z faza do okola na jeden wiekszy licznik od 328.