Remont C-328 Szybkiego.
- chrapek3011
- Posty: 4000
- Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44
Re: Remont C-328 Szybkiego.
Plan na dziś wykonany.Blok wyglancowany wewnątrz,na zewnątrz,wszystkie gwinty wyczyszczone.Tuleje obsadzone.Wałek rozrządu zmontowany z kołem.Jutro jeśli będę miał wenę coś do przodu popchnę.Na pewno zamontuję płytę obudowy rozrządu.
Re: Remont C-328 Szybkiego.
No No juz mamy tuleje . Ciekawi mnie jak będzie pięknie cykał po złożeniu z nowych części
Re: Remont C-328 Szybkiego.
Chrapek- jakiej produkcji dałeś komplet naprawczy?
Re: Remont C-328 Szybkiego.
No brawo Sławek coraz to bliżej odpalenia
Re: Remont C-328 Szybkiego.
A te siedzenie i sprężyna rarytasy
Re: Remont C-328 Szybkiego.
Zdradż trochę szczegółów...czym i w jaki sposób myjesz podzespoły?
Wydaje mi się, że kiedy składałem swój silnik C325, panewka główna od strony koła zamachowego składała się z dwóch połówek, które miały pierścień oporowy. Owszem, panewki były oryginalne ursusowskie z epoki . Były tak wyprodukowane, że ten pierścień stanowił jakby całość z odlewem. W powyższym temacie widzę już bardziej "oszczędnościową" wersję z jednym półpierścieniem.
Wydaje mi się, że kiedy składałem swój silnik C325, panewka główna od strony koła zamachowego składała się z dwóch połówek, które miały pierścień oporowy. Owszem, panewki były oryginalne ursusowskie z epoki . Były tak wyprodukowane, że ten pierścień stanowił jakby całość z odlewem. W powyższym temacie widzę już bardziej "oszczędnościową" wersję z jednym półpierścieniem.
Re: Remont C-328 Szybkiego.
noprawde ni wisz jak i czym to sie myje przecie teraz sa te preparaty w buteleczkach rozpylane co rozpuszczajo smary oleje niektore zrace ze nawet farbe cza uwazac bardzo na oczy myjac myjko pod wysokim cisnieniem z podgrzewaniem wody do farb sa tez takie co sie pedzlem nanosi ale slabe nawet po kilku razach lepiej druciaka na szlifierke i jazda czy takie tam gdzie mozna wypiaskowac czy suchym lodem jest tez wiele innych metod
Re: Remont C-328 Szybkiego.
gumiok......nie ciebie prosiłem, twoje pisanie tutaj jest nie na miejscu.
Re: Remont C-328 Szybkiego.
Lubię patrzeć na fotki w tym temacie Bardzo ładnie udokumentowany ogrom pracy
Co do czyszczenia - my stosujemy w zależności od rodzaju części, zabrudzeń itd różne rodzaje. Ale nieodłączne są:
-szpachelka,
-szczotka druciana,
- szczotka na szlifierkę kątową
- benzyna ekstrakcyjna
- nitro
- ropa
- środek do czyszczenia hamulców/zmywacz
- K2 Akra - do mycia silników itd
- sprężarka do przedmuchiwania itd.
- cierpliwość
Co do czyszczenia - my stosujemy w zależności od rodzaju części, zabrudzeń itd różne rodzaje. Ale nieodłączne są:
-szpachelka,
-szczotka druciana,
- szczotka na szlifierkę kątową
- benzyna ekstrakcyjna
- nitro
- ropa
- środek do czyszczenia hamulców/zmywacz
- K2 Akra - do mycia silników itd
- sprężarka do przedmuchiwania itd.
- cierpliwość
Zetor 25, Zetor 25A, Zetor 25K, Zetor 50 Super, Zetor 3011 Major, Ursus C-325, Ursus C-328, Ursus C-4011, Ursus C-308, Dzik 2, Dzik 21, Robi 151, żniwiarka, silniki stacjonarne, snopowiązałki, młocarnia i wiele innych...
- chrapek3011
- Posty: 4000
- Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44
Re: Remont C-328 Szybkiego.
chemia dla wszystkich...Biosol,Fosol,Dimer...ale najlepiej byle co i pędzel...tarcie...pranie...i benzyna od silników...myjka..trzeba się pomęczyć...przecież ja to robię sam...wszyscy tylko na gotowe...
- chrapek3011
- Posty: 4000
- Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44
Re: Remont C-328 Szybkiego.
I chyba tylko cierpliwość...
- chrapek3011
- Posty: 4000
- Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44
Re: Remont C-328 Szybkiego.
A szczotki na korpusy...to chyba normalne...
Re: Remont C-328 Szybkiego.
Dzieki Chrapek!
Głownie to chodziło mi o chemię. Ja korzystałem z uprzejmości myjki samochodowej, na której chłopaki odsprzedali mi trochę koncentratu. Muszę się zaopatrzyć. Ale z jednym się zgodzę; nie mac nic lepszego jak "szczere chęci i frotera zrobi z ciebie oficera"
Nie odpowiedziałeś mi na pytanie związane z tym pierscieniem oporowym; czy dawniej stosowano półpierscień, czy był również na drugiej połówce panewki.
Niedawno oglądałem Twój filmik na YT o remoncie głównym C328 ( bardzo konkretna reportaż) i o problemie jaki stworzył ci zawór regulacyjny na środkowej panewce. Powiedz mi czy masz jakiś sposób na jego wstępną regulację? U mnie był ten sam przypadek i wyobraż sobie , że chyba ze trzy razy miskę odkręcałem aby go wyregulować na odpowiednie cisnienie. Metoda prób i błedów.
Głownie to chodziło mi o chemię. Ja korzystałem z uprzejmości myjki samochodowej, na której chłopaki odsprzedali mi trochę koncentratu. Muszę się zaopatrzyć. Ale z jednym się zgodzę; nie mac nic lepszego jak "szczere chęci i frotera zrobi z ciebie oficera"
Nie odpowiedziałeś mi na pytanie związane z tym pierscieniem oporowym; czy dawniej stosowano półpierscień, czy był również na drugiej połówce panewki.
Niedawno oglądałem Twój filmik na YT o remoncie głównym C328 ( bardzo konkretna reportaż) i o problemie jaki stworzył ci zawór regulacyjny na środkowej panewce. Powiedz mi czy masz jakiś sposób na jego wstępną regulację? U mnie był ten sam przypadek i wyobraż sobie , że chyba ze trzy razy miskę odkręcałem aby go wyregulować na odpowiednie cisnienie. Metoda prób i błedów.
Re: Remont C-328 Szybkiego.
Chrapek to nie Przemo
Re: Remont C-328 Szybkiego.
Ja mam prośbę żeby ktoś napisał nazwę kanału kolegi Chrapka. Chętnie bym obejrzał. Nie wiedziałem że ma.
Sam 4x4 Es15.
Re: Remont C-328 Szybkiego.
Też bym chętnie zaglądał na taki yutuberski kanał Sławka CZYTASZ Sławek ?morze to jakiś pomysł ? Robote każdy chwali to dla ciebie chleb powszedni może tylko przy robocie byś coś od siebie dodał i komentarz do youtube gotowy he he Kto wie co by z tego mogło być dobre pytanie
- chrapek3011
- Posty: 4000
- Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44
Re: Remont C-328 Szybkiego.
Nie mam takiego kanału...nawet nie wiem co to jest...