Dzisiaj mam chwilke czasu aby cokolwiek napisać:D Wałki pasują bez problemu nic więcej nie trzeba zmieniać. Żadnych zgrzytów czy innych dziwnych zjawisk opisywanych na innych forach nie ma. A więc w ciągniku zostały wymienione następujące elementy:
-simmering wału
-uszczelka między blokiem a obudową sprzęgła
-łożysko w kole zamachowym
-wałek 1 stopnia
-wałek 2 stopnia
-tarcza 1 stopnia
-tarcza 2 stopnia
-łożysko wałka pierwszego stopnia 6208 oraz igiełki
-simmering uszczelniający wałek 1 stopnia
-uszczelki skrzyni biegów
-uszczelnienia kolumny kierowniczej
- tulejki podnośnika
-pierścienie tłoka podnośnika
-uszczelnienia podnośnika
-nowy kranik
- zamontowane zostało także gniazdo lampy przenośnej
Na razie to mi przyszło do głowy, jak coś mi się przypomni to dopiszę.

Zdjęć za dużo nie mam bo raz że ręce były jakie były a dwa nie miałem czasu na pstrykanie fotek bo czas gonił:D Niebawem oś przednia jedzie do tokarza....
Stare wałki oraz tarcze, czekają na lepsze czasy.....

:D
Takie małe porównanie tarcz: nowego KFM-a i tarczy wskaźnika WZFO Warszawa.
Kolejne części do mojego ciapka. Tuleja podnośnika wraz z tłokiem i pierścieniami. Pierścienie nowe. Tuleja wraz z tłokiem używana. Zużycie prawie znikome. Ciesze się że udało mi się to zdobyć bo do tych nowych ,,oryginałów" nie mam przekonania, a moja niestety ma się ku końcowi. Tą którą mam założoną jest to jeszcze oryginalna tuleja i tłok ma 3 pierścienie, a nie jak ten na zdjęciu 4, czyli w przypadku C-330. Następne części to nowe bębny hamulcowe z 87 roku.
