C4011 - Nie palił na wszystkie cylindry, zgasł i nie odpala.
RE: C4011 - Nie palił na wszystkie cylindry, zgasł i nie odp
Ustaw też może zawory.
Zetor 25, Zetor 25A, Zetor 25K, Zetor 50 Super, Zetor 3011 Major, Ursus C-325, Ursus C-328, Ursus C-4011, Ursus C-308, Dzik 2, Dzik 21, Robi 151, żniwiarka, silniki stacjonarne, snopowiązałki, młocarnia i wiele innych...
RE: C4011 - Nie palił na wszystkie cylindry, zgasł i nie odp
Po namyśle dodam, że pierwsze to sprawdziłbym uszczelki pod głowicami i głowice, bo skoro są przedmuchy przez korek to muszą być nieszczelne kanały wylotowe od komory spalania aż do kolektora. Gdzieś tam powinno coś być pęknięte lub uszkodzone. Bez rozbiórki, choćby częściowej, się nie obędzie.
RE: C4011 - Nie palił na wszystkie cylindry, zgasł i nie odp
Ciągnik już dosyć dokładnie rozebrałem, sprawozdanie było w tym temacie:
http://www.retrotraktor.pl/forum/viewth ... ad_id=7917
Uszczelki raczej nic nie pomogą, bo między tłokami a tulejami są luzy. Jak mam wymieniać same zestawy, to wolę poczekać aż wszystko padnie i wtedy robić wszystko, bo potem przy wymianie wału, głowic itp, to tuleje nie są jakimś sporym kosztem przy całkowitym remoncie. A rozbierać ciągnik po 3-4 razy to też mi się nie uśmiecha. Wszystko się okaże jak wymienię końcówki wtrysków. Dziś sprawdziłem poprawę po wymianie zaworu zwrotnego w pompie wtryskowej i jest już jakaś poprawa, więc jestem optymistycznie nastawiony. Oby to nie było tylko nastawienie...
PS. Jakbyś mógł Pawle połączyć ten temat z tym moim wcześniejszym i zmienić nazwę na "C4011 - już nie taki mały remont" to byłbym wdzięczny, bo niepotrzebnie zakładałem nowy...ZNALAZŁEM WINOWAJCĘ CAŁEGO PROBLEMU
Okazało się, że obluzowała się klawiatura na drugiej głowicy i zawory chyba w ogóle się nie otwierały
Z ilu otworków na wtrysku powinno rozpylać paliwo? Bo naliczyłem na nowej końcówce 5, a sprawdziłem dwa stare wtryski i pyli tylko z 3.
Kocówki wymienione, zawory ustawione, wymieniłem też uszczelki pod głowicami. Poprawa jest spora, jednak sprawdzałem wtrysk i okazało się że jest sporo opóźniony, więc będę musiał jeszcze to poprawić i zobaczymy.
http://www.retrotraktor.pl/forum/viewth ... ad_id=7917
Uszczelki raczej nic nie pomogą, bo między tłokami a tulejami są luzy. Jak mam wymieniać same zestawy, to wolę poczekać aż wszystko padnie i wtedy robić wszystko, bo potem przy wymianie wału, głowic itp, to tuleje nie są jakimś sporym kosztem przy całkowitym remoncie. A rozbierać ciągnik po 3-4 razy to też mi się nie uśmiecha. Wszystko się okaże jak wymienię końcówki wtrysków. Dziś sprawdziłem poprawę po wymianie zaworu zwrotnego w pompie wtryskowej i jest już jakaś poprawa, więc jestem optymistycznie nastawiony. Oby to nie było tylko nastawienie...
PS. Jakbyś mógł Pawle połączyć ten temat z tym moim wcześniejszym i zmienić nazwę na "C4011 - już nie taki mały remont" to byłbym wdzięczny, bo niepotrzebnie zakładałem nowy...ZNALAZŁEM WINOWAJCĘ CAŁEGO PROBLEMU
Okazało się, że obluzowała się klawiatura na drugiej głowicy i zawory chyba w ogóle się nie otwierały

Z ilu otworków na wtrysku powinno rozpylać paliwo? Bo naliczyłem na nowej końcówce 5, a sprawdziłem dwa stare wtryski i pyli tylko z 3.
Kocówki wymienione, zawory ustawione, wymieniłem też uszczelki pod głowicami. Poprawa jest spora, jednak sprawdzałem wtrysk i okazało się że jest sporo opóźniony, więc będę musiał jeszcze to poprawić i zobaczymy.