Zatem w zależności od materiału stosuje sie inne luzy.
Dla zainteresowanych: http://www.kim.pollub.pl/student/Instrukcja.9.pdf
http://www.niezelazne.republika.pl/str8.html
I tym razem teoria ale poparta badaniami laboratryjnymi i zastosowaniem w przemyśle i produkcji seryjnej *yes*
W kwestii regulacji elementów ciągnika ( techniki i sposobow regulacji itd.) nie wypowiadam się bo to całkiem inna historia a ja osobiście nigdy takiej regulacji nie wykonywalem. Pasowania par ciernych to element zbadany na wszystkie strony przez naukę a regulacja podzespołów wymaga wprawy i doświadczenia - z tym sie zgadzam w 100%. Ze swojego doświadczenia z innymi maszynami tez wiem, ze zalecenia z instrukcji to pewnego rodzaju wskazówka, bo regulacja książkowa nie zawsze przewiduje różny stopień zużycia poszczególnych części.
Jesli na przyszłość będziemy rozróżniać te dwie sprawy i będziemy z uwaga czytać wpisy to nie będziemy musieli uczestniczyć w glupawych przegadywankach a dyskusja będzie wartościowa dla wszystkich użytkowników forum.
Co do błędów w literaturze, to oczywiste, ze występują, dlatego warto sprawdzać rożne źródła.
Ja przekopalem temat odnośnie luzow. Regulacji nie dotykałem bo nie było takiej potrzeby jak na razie i sadze, ze p. Franek sobie z tym poradzi a razie problemów będzie pytał.
<br><br><br><br>
szukajac czego innego, znalazlem procedure wywazania:drandrzej napisał/a:
napisz jakie są efekty wyważania na dziś - jakie masy zostały dołożone ?
pas klinowy z agromy się kupuje ,
opony kup nówki , bo widzę że z oryginałami coraz większy kłopot - jak się znajdzie to się rozłażą po chwili - zobaczysz moje na żywo
zestaw naprawczy moze znajdzie się w Lindenie to Ci przywiozę
a z siłownikiem bym nie panikował - regeneracja powinna zadziałać
http://www.lanz-bulldog-homepage.de/src ... chten.html
moze nie do konca profesjonalna ale potwierdza potrzebe tej operacji...