Witam chciałbym wam przedstawić mój nowy nabytek w postaci Sama Es 15, ciągnik został uratowany przed hutą posiada on silnik andoria es 15 skrzynia biegów od Stara 28 i tylni most również z Stara silnik z skrzynią biegów jest połączona przekładnia kąrtowa która według mnie pochodzi od Ursusa,ma również podnośnik , Ciągnik działa jeździ ale nie działają hamulce i trzeba zrobić przednią oś bo ma luzy praktycznie na każdym elemencie ogólne według mnie ktoś go dosyć ciekawe zrobił i dlatego postanowiłem go uratować:) na temat jego wyglądu nie będzie się wypowiadał ale ma swój urok
Podnośnik na wajchownicę od przyczepy, nawet fajne rozwiązanie.
Jeśli długo stał to hamulce mogła złapać rdza (zarówno od środka jak i od zewnątrz).
Dorób kulisy w końcówkach podnośnika.
Z tymi kulami to jest dobry pomysł tylko nie wiem czy do tych je dostawać czy lepiej kupić jakieś gotowe ramienia do chamulcow ostatnio zaglądałem muszę wymienić płyn chamulcowy i przepłukać cały układ i tłoczki stoją
Konicowki regeneracyjne zamówiłem ostatnio udało mi się skasować luz na przedniej osi poprzez wytoczenie nowej tulejki z brązu na dniach chcę zrobić w nim nareszcie hamulce z tego co udało mi się dowiedzieć to ma pompkę hamulcowa z Żuka nie wiem czy ją zostawić czy zastosować jakąś inną i pomału przymierzam się do zmian wizualnych czyli chciałbym przełożyć lampy na bok maski bo jakoś bo się bardziej podoba i założyć mu z przodu inne koła bo te się do niczego nie nadają, bo są przegniłe na rantach
Żukowa pompa nie jest zła. Jeśli bym zamieniał to od C-360. Łatwo dostępna i powtarzalna, a w tego typu sprzętach lepiej mieć jak najwięcej typowych elementów.
Dziękuję za radę chamule zrobię na pompie od Ursusa 360 długiej ostatnio udało mi się go przestawać w orce z pługem Unia Grudziądz i jestem miło zaskoczony jak sobie poradziła orałem na głębokość około 15 miejscami nawet 20 cm miałem że sobie nawet z jednym korpusem nie poradzi a tu szedł aż miło
Dlaczego? Ostatnio zrobiłem chamulce ale tylko na jedno koło bo na drugie muszę jechać przewód dorobić na tą chwilę się prezentuje tak jeszcze nie wiem czy będę zakładał ten daszek
Trochę słabe to zdjęcie, kiepska perspektywa, ale na zdjęciu pokazujesz tłoczysko (widać seggera) tam przychodzi popychacz który uruchamia pomkę, a zasilanie jest od boku xd
Coś kręcisz, zasilanie tak nie wygląda jak na zdjęciu.
Zasilanie jest od boku pomki, gwint wewnętrzny i uszczelnienie na stożek. Wkręcasz taki przewód i pasuje
To ze zdjęcia to jest wyjście pompy. Musisz dorobić sobie przejściówkę na przewód hamulcowy. Między przejściówką a pompą uszczelnij miedzianą podkładką, a od strony przewodu hamulcowego musi być stożek. Ja zawiozłem do tokarza pompę, przewód ham i mi dorobił co trzeba. Jak ją znajdę wrzucę zdjęcie wieczorem.
Wejście jest od boku pompy.
SEBRIGHT pisze: ↑24 sty 2024, 13:48
Ja zawiozłem do tokarza pompę, przewód ham i mi dorobił co trzeba.
Jak nie masz znajomego tokarza lub nie dorobisz sobie na lewo w pracy to takie legalne koszty dorobienia beda ogromne.. a po co skoro w każdej agromie masz oryginalne łączniki od 4011 przykręcane czujnikiem stop.
Mozesz to zlozyc z czesci dostepnych w agromie. Lacznik ktory wczesniej wkleilem, do tego lacznik czujnika stop oraz sam czujnik. Bedziesz mial tak samo jak 4011 i dzialajacy stop.
Ciekawe jak ta pompka Ci bedzie chodzic... ja kupuje tylko Fragokov, kiedys polasilem sie na Agtecha i trzeba bylo odeslac
No i to nie jest zasilanie jak pisales tylko wyjscie na cylinderki.
Ile kosztowało dorobienie nie jestem w stanie określić gdyż zamawiałem kilka elementów różnej wielkości, płaciłem zbiorczo plus w rozliczeniu przywiozłem trochę materiału