Z tego co udało mi się znaleźć na temat tego silnika to tak.
Typ silnika: stacjonarny typ 171
Rodzaj pracy: dwusuw
Pojemność skokowa silnika: 70 cm3
Moc znamionowa: 2kW przy 5200-5600 obr/min
Moment max: 4,0 Nm przy 3200 obr/min
Maksymalne zużycie paliwa: 1 do 1,2 litra/godz
Chłodzenie: powietrzem
Rozruch: ręczny z urządzeniem samopowrotnym
Pojemność zbiornika paliwa: 2 litry
Filtr powietrza: mokry
Paliwo: mieszanka etyliny z olejem miksol w stosunku 30:1
Kupiłem nowy kranik, złożyłem i zrobiłem małą próbę. Jak się dłużej pokosi to rzeczywiście jest głośna *flower*
Podokręcałem wszystkie luźne śrubi i dalej coś dzwoni, jakby ta blacha przy tłumiku
**********************************************************
Dodane 12 lipiec
Odkopuję temat.
Dzisiaj wziąłem się za rozkręcanie Deazmetki.
Okazało się, że w obudowie filtra powietrza nie ma ani grama oleju, jest za to wkład od malucha. Całkiem praktycznie, zwłaszcza jak trzeba przechylić kosiarkę do czyszczenia z trawy.
Przy okazji odmalowałem tłumik.
**********************************************************
Dodane 14 lipiec
Wczoraj i dzisiaj wyczyściłem kółka, i wymieniłem smar w łożyskach
**********************************************************
Dodane 17 lipiec
Aktualny stan Dezametki. O ile nie się nie zmieni, to w poniedziałek jedzie do piaskowania.

Zetor 25K - 1953; Dolpima PS290 - 1988 (chyba); Dezamet ... - 1988; Żuk A06 - 1980; MF70 - 1980 i 1989; HakoTrac T6 - 1963; Dzik 2 - 1969; Ursus C-355 - 1972; Hakotrac T8 - 1965;