4 - spust oleju
5 - nie wiem po co nie chce mis się teraz szukać w instrukcji. Wlew oleju, a zarazem kontrolka jest po drugiej stronie. Jak wlejesz 11 l oleju staniesz w poziomie to będzie on tuż przy końcu gwintu korka wlewowego.
3 - spust oleju z napędu pompy hydraulicznej
Wlewasz strzykwą i strzykwą wysysasz.
Też mam to wycięcie ale z niego się nie kida.
Na dole obudowy sprzęgła jest taki mały otworek, powinna tam być zawleczka żaby się nie zatykał, może masz zatkany ten otwór na dole. Sprzęgło pracując wytwarza ciśnienie i temperaturę dołem nie ucieka więc wydostaje się dołem. Teoretycznie tam nie powinno być oleju ale zawsze się przedostaje - to oczywiście domysł i hipoteza.
RE: Olej w skrzyni biegów i piastach przednich
RE: Olej w skrzyni biegów i piastach przednich
6 -> 3
Coś mi się ....
Coś mi się ....
RE: Olej w skrzyni biegów i piastach przednich
Tak zgadza się ale tam jest trybik co napędza napęd pompy oleju.
RE: Olej w skrzyni biegów i piastach przednich
A szczerze to nie wiem. Ja wlałem zapas jak zakładałem napęd pompy.
Może to działa tak że jak wlewa się olej do napędu pompy to przelewa się on dalej. Spusty są daw jeden z właściwego napędu drugi z korpusu gdzie przelał się olej. Nie wiem tego na pewno.
Może to działa tak że jak wlewa się olej do napędu pompy to przelewa się on dalej. Spusty są daw jeden z właściwego napędu drugi z korpusu gdzie przelał się olej. Nie wiem tego na pewno.