To znaczy o ile dobrze zrozumiałem chodzi Ci o pochylenie wzgledem osi pionowej zwrotnicy. Patrząc od przodu ciagnika. W zetorze 25 na niskim przodzie początkowo było to 2 st a potem 6 st.
W bocianie ksiązka nie podaje ale przyłożyłem kątomierz i wychodzi 8 stopni.
dobrze to wytlumaczyłeś tylko ja nie zrozumiałem. Na pewno zwrotnica stoi pionowo.
Jesli chodzi o doległośc od oczka do oczka drązka trapezu to w książce nic na ten temat nie ma. Natomiast jest podana zasada ustawiania zbiezności kół. W tym przypadku narysowany jest Zetor 25 z niską osią ale myśle ,że zasada ustawiania bedzie ta sama.
Jesli zmierzymy od skraju do skraju (wewnątrz ) koła to bedzie odległość L , wtedy z przodu od skraju do skraju (wewnątrz) koła odległośc powinna być L1= l-(6 do 8 mm) .
Wiecej wyjasni poniższy rysunek
Odnośnie tego kąta wyprzedzenia to też mi się wydawało, że jest pion. Bo koła nawet jak się mocno skręci to raczej nie "kładą" się w specyficzny sposób jak np. w C-45.