Wtryskiwacze do S 301 D

Porady i wskazówki remontowe, adresy sklepów, itp.
Czeslaw
Posty: 183
Rejestracja: 13 wrz 2011, 23:10

Wtryskiwacze do S 301 D

Post autor: Czeslaw »

Dzisiaj dostarczył mi kurier z Andorii nowy wtryskiwacz do s 301d i trochę byłem zdziwiony bo wczesniej też kupilem i miał inne wymiary(krótszy) Ten krótszy ma symbol DN4S1 (długość 27mm) , nowy ma symbol HSL150/F2 i jest dłuższy- część z większą średnicą ma 25mm + 25 mm ze średnicą 8mm. . Razem ok 50mm. Nie wiem czy się zmieści pod tłokiem. Jeszcze go nie rozpakowałem . A moze sama końcówka wchodzi do otworu tłoka . Proszę o odpowiedź. Cz.
Awatar użytkownika
oman7
Posty: 787
Rejestracja: 27 lut 2010, 23:01

RE: Wtryskiwacze do S 301 D

Post autor: oman7 »

Czesiek

Dostałeś zły wtryskiwacz nie montuj go! Dostałeś wtrysk do 1CA90

Doradzę ci podjedź do najbliższego sklepu z częściami do ursusa i kup sobie końcówkę wtryskiwacza do C-330 to jest to samo co do S301D nie różni różni się niczym.
Kup sobie ze zakładów WZM
Czeslaw
Posty: 183
Rejestracja: 13 wrz 2011, 23:10

RE: Wtryskiwacze do S 301 D

Post autor: Czeslaw »

Dziękuję za poradę . W poniedzialek zadzwonię. Kupiłem 2 nowe sekcje do S301d + zawór zwrotny.Pozdrowienia .
Awatar użytkownika
oman7
Posty: 787
Rejestracja: 27 lut 2010, 23:01

RE: Wtryskiwacze do S 301 D

Post autor: oman7 »

Jak poskładasz wszystko do kupy to ustaw sobie początek tłoczenia paliwa(zapłon).
Czeslaw
Posty: 183
Rejestracja: 13 wrz 2011, 23:10

RE: Wtryskiwacze do S 301 D

Post autor: Czeslaw »

Dzwoniłem do Andorii. Kazali odesłać ten nieodpowiedni rozpylacz a wyślą mi właściwy. Bedę miał jeszcze kilka pytań ale to już przy montażu. Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
oman7
Posty: 787
Rejestracja: 27 lut 2010, 23:01

RE: Wtryskiwacze do S 301 D

Post autor: oman7 »

OK pytaj.*tup*
Czeslaw
Posty: 183
Rejestracja: 13 wrz 2011, 23:10

RE: Wtryskiwacze do S 301 D

Post autor: Czeslaw »

Dotarł do mnie wreszcie odpowiedni rozpylacz. tamten odesłałem . Byłem trochę zaskoczony, że tak szybko dostarczono. W pierwszej kolejności zrobię rurkę do sprawdzania punktu wtrysku. W drugiej kolejności zrobię próbnik wtryskiwaczy. Manometr do 250 atm mam + używana pompa wtryskowa ale z nową sekcją. Spróbuję sprawdzić i wyregulować silnik który był przy betoniarce (czasami miał lewe obroty) Potem spróbuję poskładać ten drugi silnik po remoncie. Nie wiem np co oznacza napis na pompie wtryskowej :ustawić popychacz 5mm poniżej kołnierza, gdzie to mierzyć. Na dziś tyle. Resztę następnym razem.Pozdrowienia dla wszystkich.
Awatar użytkownika
oman7
Posty: 787
Rejestracja: 27 lut 2010, 23:01

RE: Wtryskiwacze do S 301 D

Post autor: oman7 »

Z tym 4.5mm to jest tak:
Pierwsze ustawiasz sobie początek tłoczenia paliwa po ustawieniu początku tłoczenia nie ruszając wałem korbowym demontujesz pompę i sprawdzasz właśnie to 4,5 mm od kołnierza popychacza pompy do śruby z kontrą którą regulujesz pompą.
Powinno być właśnie 4,5mm.
Czeslaw
Posty: 183
Rejestracja: 13 wrz 2011, 23:10

RE: Wtryskiwacze do S 301 D

Post autor: Czeslaw »

Dzisiaj udało mi się zdobyć szklaną rurkę do ustawienia punktu wtrysku. Nie wiem czy będzie odpowiednia bo wewnątrz ma 3,5 mm średnicy a z zewnątrz 7 , długość 34cm, pojemność 2cm sześcienne. Jest to typowa pipeta laboratoryjna z laboratorium przy szpitalu. Tomek, napisz czy będzie dobra czy szukać o mniejszej średnicy. Powoli chcę wyposażyć swój warsztacik w niezbędne przyrządy by nie jęździć , szukać i tracić czas i paliwo. Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
oman7
Posty: 787
Rejestracja: 27 lut 2010, 23:01

RE: Wtryskiwacze do S 301 D

Post autor: oman7 »

Rurkę którą opisujesz jeśli ma wewnątrz 3.5mm to jest dobra, długość jaki średnica zewn.nie jest ważna.
Najważniejsze jest abyś widział drgnięcie paliwa i pasowało z punktem na kole zamachowym.
Dawkę paliwa podawaną na wtrysk ustawiasz sobie na samo regulatorze (na śrubie z kontrą).
Pozdro.
pabloo
Posty: 23
Rejestracja: 24 cze 2010, 16:28

RE: Wtryskiwacze do S 301 D

Post autor: pabloo »

Niemoge uwiezyc ze Andoria (niechodzi mi o pomylke) przyslala ci rozpylacz HSL150/F2 przeciez to chinska podrobka. Taka firma schodzi na psy? Myslalem ze sprzedaja tylko WZM DSL150/A2. Dobrze wiedziec.
Czeslaw
Posty: 183
Rejestracja: 13 wrz 2011, 23:10

RE: Wtryskiwacze do S 301 D

Post autor: Czeslaw »

Jeśli Adoria uchodziła za solidną firmę a zaczyna przysyłać chiskie buble to juz trzeba uważać. Przysłali mi jednak na drugi dzień z WZM.
Awatar użytkownika
oman7
Posty: 787
Rejestracja: 27 lut 2010, 23:01

RE: Wtryskiwacze do S 301 D

Post autor: oman7 »

Czesiek
Dlatego pisałem po wyżej żebyś sobie zamówił wtryskiwacz z WZM bo mają w ofercie chińszczyznę.



Czesiek coś się ruszyło u ciebie???
Czeslaw
Posty: 183
Rejestracja: 13 wrz 2011, 23:10

RE: Wtryskiwacze do S 301 D

Post autor: Czeslaw »

Tomek, witaj. Miałem wiele innych spraw do wykonania i dlatego moje silniczki musiały czekacć . Myślę, że wkrótce ruszą dalej. Przy okazji ,nie wiem do czego służy rurka z czapką przy pokrywie klawiatury? Czy też do uruchamiania silnika?
Awatar użytkownika
oman7
Posty: 787
Rejestracja: 27 lut 2010, 23:01

RE: Wtryskiwacze do S 301 D

Post autor: oman7 »

Chodziło ci o to?

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9c5 ... f69d3.html

Jeśli tak to to jest takzw."strzykawka" w chłodniejsze dni poniżej zera wlewasz tam olej aby uszczelnić zawory i łatwiej zapalił.
Czeslaw
Posty: 183
Rejestracja: 13 wrz 2011, 23:10

RE: Wtryskiwacze do S 301 D

Post autor: Czeslaw »

Tak, to chodziło o to. dziekuję za pomoc. jak nie będzie bardzo zimn spróbuję składać po remoncie "7", może wypadną jakieś pytania. Do następnego razu! Cz.Zmontowałem już tlok ,cylinder, głowicę, Wyregulowałem zawory. Chcę zamontować wtryskiwacz tylko nie wiem czy po włożeniu aluminiowego radiatora trzeba dać miedzianą podkladkę pod wtryskiwacz czy nie. Ale wcześniej i tak muszę zrobić sobie próbnik wtryskiwaczy. Manometr do 250 atm mam, pompę ale z nową sekcją od 301d też. Po świętach skończę. Chciabym sprawdzić też ciśnienie sprężania tylko nie wiem ile powinno wynosić. Proszę o odpowiedź . Na razie tyle. Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
oman7
Posty: 787
Rejestracja: 27 lut 2010, 23:01

RE: Wtryskiwacze do S 301 D

Post autor: oman7 »

O widzę postępy u ciebie przy silniku.

Podkładkę dajesz miedzy radiator a głowicę nie wkładaj do radiatora bo go sobie zniszczysz.
Ciśnienie otwarcia wtrysku to 120 atm(12MPa)
Sprawdzę jeszcze jakie ma być ciśnienie sprężania.
Czeslaw
Posty: 183
Rejestracja: 13 wrz 2011, 23:10

RE: Wtryskiwacze do S 301 D

Post autor: Czeslaw »

Tomek ,w Sylwestra praktycznie skończyłem składac silnik. Nie odpalalem jednak bo muszę wyjechać z nim na zewnątrz,bo zadymi całą piwnicę-hobby. Sprawdzalem też właśnie wtryskiwacze i ustawialem ciśnienie otwarcia na 125atm. Nie wiem jednak jak ma wyglądać rozpylone paliwo. Czy są jakieś określenia, np wysokość wtryskiwacza nad podłożoną bibułą i wielkość koła jakie powstaje po nasączeniu paliwem. Bo sam moment otwarcia trudno zauważyć i okreslić. Muszę jeszcze raz zdjąc koło zamachowe bo zapomniałem przykręcić wsporniki na osłonę. I dorobić osłonę głowicy i podwozie.
Awatar użytkownika
oman7
Posty: 787
Rejestracja: 27 lut 2010, 23:01

RE: Wtryskiwacze do S 301 D

Post autor: oman7 »

Chyba nie składałeś go do samej 12-tej.Wypiłeś szampana na przywitanie nowego 2012-ego r.*hilarious*

Ja dopiero teraz nadaję się do "użytku publicznego".

Ciśnienie otwarcia wtrysku może być 125 atm. ale lepiej żeby było 120 atm.
Ważne żeby otwierał się przy żądanym ciśnieniu.
Co do kształtu i długości rozpylonego paliwa nie ma jakiś określeń.
Wiem że kupiłeś nowe wtryski,także muszą być dobre.

Też kilka razy zapomniałem o tych wspornikach ale nie ma dużo roboty żeby zrzucić koło zamachowe.

To co premiera już nie długo:?
Czeslaw
Posty: 183
Rejestracja: 13 wrz 2011, 23:10

RE: Wtryskiwacze do S 301 D

Post autor: Czeslaw »

Dzisiaj za wiele nie zrobiłem, bo ksiądz chodził po kolędzie. Udało mi się zdjąć koło, przykręcić wsporniki, załozyć z powrotem i założyć osłonę. Przykręciłem też tłumik. Jutro zmniejszę ciśnienie na 120 atm. Nie wiem jeszcze jak działa i jak ma być zamontowany ogranicznik listwy od pompy wtr. Nie odpalałem ale biały dymek już poleciał. Zostanie osłona i kółka do przewożenia (ma ciąć drzewo na opał) Na pewno będzie niejedno pytanie po odpaleniu.
ODPOWIEDZ