Dodam że traktor użytkowany był bez kabiny, jednak oryginalny stelaż i szybę też udało mi się wydobyć i już prowizorycznie założyłem to na ciągnik - żeby nie mijać tego na placu.
Oto kilka fotek:





Prześledziłem już wszystkie ogłoszenia, ale jak może być ciężko. Znalazłem taki za 600zł ale pewności o jego osiowości i wadach ukrytych też niema...damber napisał/a:
Gratuluję zakupu
Może przy odrobinie szczęścia uda się dorwać tanio "nowy" blok, a później poskładać silnik i przetestować ciapka.
Panie Jacku z Suprem na szczęście okJacek ze Skansena napisał/a:
jeśli potrzebujesz blok do supra to może się coś da z tym zrobić.
Po pierwszej jeździe można powiedzieć pozytywnie zaskoczonydamber napisał/a:
I jak tam wrażenia po pierwszej jeździe nowym nabytkiem? Czy wszystkie mechanizmy są OK?
Co do rozkalibrowanych gwintów w bloku, to jeśli luz nie jest za duży, to można by tym klejem spróbować, ale jak duży luz to może coś takiego zastosować:
https://encrypted-tbn1.google.com/image ... 4vnz_Pw9FA
Gwintujesz większym gwintownikiem i wkręcasz tą spirale, a do spirali wkręcasz oryginalną szpilkę.
Wicherku muszę to przemierzyć, bo z tego co widzę już tam jest jakiś regulator specjalnie dołożony i muszę to rozszyfrować po co pod deską rozdzielczą mam dodatkowo 2 małe skrzynki (patrząc po c330 teścia tego nie ma) z czego jedna to pewne jest regulator a druga NNWicher napisał/a:
Zdziaszku, co do braku ładowania, ja rok jeździłem bez - po prostu regulator zdechł, może tak być i u Ciebie.
Polecam elektroniczny, u mnie sprawuje się bardzo dobrze.