c-360
-
c-360
kolega zrobił remont c-360 (wał,panewki,tłoki itp ) i chyba coś sknocił , rozrusznikiem nie dał rady odpalić wiec (po długim staniu ) odpaliłem mojego 328 i go ciagłem , i nic
on stwierdził ze 328 jest za wolne więc zawołał kolesia z c-360 i też klapa chwilkę tylko odpalił (biały dym ) nie znam się na remontach silników ale troszkę dziwne ze nie odpalił ?! rozrusznik czasami nie ma siły krecić

-
RE: c-360
powiem ci tak jak on mi mówił, ze niby wszystko było ok jak włożył pierwszy tłok było ok , drugi tez ok trzeci już ciężko się kręciło a jak czwarty to bardzo ciężko , sam widziałem jak miał go na pół to brecha 2m ledwo się kręciło , ja się nie znam ale tłoki taki opór by dawały ??
Tak, po kapitalce może być taki opór na panewkach... Niby jedna stawia mały ale jak się wszystkie zaprą to już ciężko 
Któraś z moich książek odnośnie ciągników, bodajże "ciągniki i maszyny rolnicze" z 1963 roku zawierała mniej więcej takie zdanie: Po naprawie głównej do uruchomienia ciągnika może być wymagana większa siła, aby ją uzyskać zaleca się np przedłużenie rękojeści korby za pomocą rury.
Może trzeba przekręcić "parę razy" na sucho i próbować likwidować te ciasne pasowania.

Któraś z moich książek odnośnie ciągników, bodajże "ciągniki i maszyny rolnicze" z 1963 roku zawierała mniej więcej takie zdanie: Po naprawie głównej do uruchomienia ciągnika może być wymagana większa siła, aby ją uzyskać zaleca się np przedłużenie rękojeści korby za pomocą rury.
Może trzeba przekręcić "parę razy" na sucho i próbować likwidować te ciasne pasowania.
Rolnik amator, wiejski mechanizator ;)
C330 '70, Claas Columbus '69, S320 i masa drobnicy ;)
C330 '70, Claas Columbus '69, S320 i masa drobnicy ;)
Jak sie czyta nie raz takie zeczy to .... ale nic zawsze sie czegoś można nauczyć, ja sie nieznam na tyle ,ale jak majster po remoncie rozciagałby mi ciapka to ja bym go rozciągnol. Ma z rozrusznika zagadać i koniec. Szukanie szybszych traktorów po wsi uważam za niezbyt trafiony pomysł.
-