ES320ER
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 25 lis 2012, 17:30
ES320ER
Czy wie ktos z was jak powinien byc ustawiony poczatek wtrysku i gdzie sie go reguluje?
RE: ES320ER
Na kole zamachowy musisz mieć zaznaczony punkt PT1500,na bloku silnika masz strzałkę,odkręcasz przewód tłoczący na pompie i zakładasz jakiś przezroczysty kawałek wężyka.Kręcąc kołem zamachowym paliwo w wężyku powinno drgnąć dokładnie na punkcie PT1500.
Jeżeli tak nie jest to wtedy podkładasz lub ubierasz specjalne podkładki pod pompą są one do kupienia w Andorii.
Wyreguluj to Sobie bardzo dokładnie bo nawet 2-3 stopnie różnicy robi trudności w zimowym uruchamianiu tego silnika.
Jeżeli tak nie jest to wtedy podkładasz lub ubierasz specjalne podkładki pod pompą są one do kupienia w Andorii.
Wyreguluj to Sobie bardzo dokładnie bo nawet 2-3 stopnie różnicy robi trudności w zimowym uruchamianiu tego silnika.
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 25 lis 2012, 17:30
RE: ES320ER
Zauwarzyłem ze po zdjeci pompy wtryskowej jest taka sruba z gwintem zakontrowana moze ona jest do ustawiania poczatku wtrysku?
RE: ES320ER
Pardą pomyliłem silniki ty masz S18 a ja opisałem silnik S15.
Tak pod pompą jest śruba z kontrą i tam regulujesz kąt wtrysku.
Tak pod pompą jest śruba z kontrą i tam regulujesz kąt wtrysku.
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 25 lis 2012, 17:30
RE: ES320ER
dzisiaj ustawiłem poczatek wtrusku silnik ładnie zapala widziale tam jeszcze znaki 1800 i chyba 1600 wiesz moze do czego sie odnosza ?i jeszcze jedno gdzie sie reguluje wolne obroty chce troche zmiejszyc
RE: ES320ER
Te znaki 1600 i 1800 odnoszą się do ustawienia kąta wtrysku dla tych obrotów ale wtedy trzeba chyba wymienić sekcję tłoczącą ale nie wiem tego na 100%.
Wolne obroty ustawiasz pod taką nakrętką na pokrywie rozrządu to jest taka nakrętka średnicy około 30mm z naciętą nutą jak do odkręcania śrubokrętem pod nią jest śruba z kontrą.
Wolne obroty ustawiasz pod taką nakrętką na pokrywie rozrządu to jest taka nakrętka średnicy około 30mm z naciętą nutą jak do odkręcania śrubokrętem pod nią jest śruba z kontrą.
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 31 maja 2012, 15:17
RE: ES320ER
W silniku s 320 największy zakres obrotów jest do 1500, na kole zamachowym są zakresy obrotów 1500 i 1300 a na nowszym kole zamachowym z wieńcem jest jeszcze zakres obrotów 1000, niektóre silniki mają ustawiony PT 1300 , wiec 1600,i 1800 nie morze być ,mogłeś dobrze nie doczyścić i i 1300 ci pomyliło z 1800 itd . Jeśli chodzi o sekcje tłoczącą to tylko w silnikach s321 była większa ale zakres obrotów był też do 1500.
RE: ES320ER
Racja jest tym co opisujesz.mariuszek1981 napisał/a:
W silniku s 320 największy zakres obrotów jest do 1500, na kole zamachowym są zakresy obrotów 1500 i 1300 a na nowszym kole zamachowym z wieńcem jest jeszcze zakres obrotów 1000, niektóre silniki mają ustawiony PT 1300 , wiec 1600,i 1800 nie morze być ,mogłeś dobrze nie doczyścić i i 1300 ci pomyliło z 1800 itd . Jeśli chodzi o sekcje tłoczącą to tylko w silnikach s321 była większa ale zakres obrotów był też do 1500.
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 25 lis 2012, 17:30
RE: ES320ER
Ta duża nakrętka o sr 30mm na płaski śrubokręt nie jest raczej od wolnych obrotów tylko zwiększa maksymalne dziś kręciłem nie a wolne obroty się nie zmięjszały ?
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 31 maja 2012, 15:17
RE: ES320ER
Tak pod tą dużą nakrętką już nie zmniejszysz obrotów , silnik s 320 ma fabrycznie najmniejsze obroty 800, jeśli byś miał go zamontowanego na ciągniku to możesz sobie zrobić taki dodatkowy gaz ręczny, jakąś linkę zaczepić za tą wajchę co dociska przy pompie i w środku też kawałek wajchy i wtedy sobie ustawiasz jakie chcesz obroty poniżej 800 aż do zgaszenia, podobnie jak w c 360 gasisz ręcznym.