RE: DEUTZ D6006 PRZEŁĄCZNIK ZA SIEDZENIEM.
RE: DEUTZ D6006 PRZEŁĄCZNIK ZA SIEDZENIEM.
Kolego, nie jestem specjalista od Deutzów, ale wiem że w innych ciągnikach wałki na 540 i 1000 obrotów mają inne wielowypusty, co miało zapobiegać włączeniu maszyny przystosowanej do 540 obrotów na 1000, co doprowadziłoby ją do zniszczenia. Może aby udało się zmienić te obroty wałka trzeba jego końcówkę wyciągnąć i włożyć drugim końcem?
Rolnik amator, wiejski mechanizator ;)
C330 '70, Claas Columbus '69, S320 i masa drobnicy ;)
C330 '70, Claas Columbus '69, S320 i masa drobnicy ;)
RE: DEUTZ D6006 PRZEŁĄCZNIK ZA SIEDZENIEM.
Szykle78 - dalej z tym WOM-em "walczysz"...
To co podpowiada kolega Wicher, to może być dobry trop, bo w końcu jakieś zabezpieczenie powinno być, aby maszyny, która jest przewidziana na 540 obr. nie napędzać wałkiem 1000 obr. To nie koniecznie może być obracany wałek, ale też warto by to sprawdzić *yes*
To co podpowiada kolega Wicher, to może być dobry trop, bo w końcu jakieś zabezpieczenie powinno być, aby maszyny, która jest przewidziana na 540 obr. nie napędzać wałkiem 1000 obr. To nie koniecznie może być obracany wałek, ale też warto by to sprawdzić *yes*
Facebook. old URSUS tractor
RE: DEUTZ D6006 PRZEŁĄCZNIK ZA SIEDZENIEM.
Ja patent z tym wałkiem wyczytałem w podręczniku traktorzysty.
Rolnik amator, wiejski mechanizator ;)
C330 '70, Claas Columbus '69, S320 i masa drobnicy ;)
C330 '70, Claas Columbus '69, S320 i masa drobnicy ;)
RE: DEUTZ D6006 PRZEŁĄCZNIK ZA SIEDZENIEM.
Ciężka seria URSUS-a czy ZETOR-a też miała podobny patent z tym wałkiem. Wydaje mi się, że konstruktorzy DEUTZ-a też jakieś zabezpieczenie wymyślili.
Facebook. old URSUS tractor
RE: DEUTZ D6006 PRZEŁĄCZNIK ZA SIEDZENIEM.
Na pewno jakieś zabezpieczenie tam musi być. Z tego co pamiętam z książki to wypust na 740 ma 7 frezów a ten na 1000 21. Zwiększenie obrotów wałka było tam argumentowane tym że wałek wtedy przekazuje mniejszy moment, przez co nie jest tak narażony na uszkodzenie (dlatego jest to w ciągnikach dużej mocy)
Rolnik amator, wiejski mechanizator ;)
C330 '70, Claas Columbus '69, S320 i masa drobnicy ;)
C330 '70, Claas Columbus '69, S320 i masa drobnicy ;)