pali igaśnie po nagrzaniu ????

Ciągniki wykonane własnoręcznie, ale na głównych podzespołach mających ponad 25 lat. Forum na okres próbny - proszę zapoznać się z Regulaminem.
mako679
Posty: 3
Rejestracja: 19 mar 2014, 12:19

pali igaśnie po nagrzaniu ????

Post autor: mako679 »

wymieniona pompa paliwa, tuleja,tłok i pierścienie.chwile chodzi i raptownie staje co się dzieje silnik s321*saycheese*a moze ktoś wie ile ma być przerwy na zamkach??
Awatar użytkownika
oman7
Posty: 787
Rejestracja: 27 lut 2010, 23:01

RE: pali igaśnie po nagrzaniu ????

Post autor: oman7 »

Jeżeli gaśnie po nagrzaniu to jest za ciasny tłok albo brak luzu na zamkach w pierścieniach.
mako679
Posty: 3
Rejestracja: 19 mar 2014, 12:19

RE: pali igaśnie po nagrzaniu ????

Post autor: mako679 »

jaka przerwa na pierścieniach??? nominały s321!!!
Awatar użytkownika
oman7
Posty: 787
Rejestracja: 27 lut 2010, 23:01

RE: pali igaśnie po nagrzaniu ????

Post autor: oman7 »

Luz na zamkach to 0,45 do 0,65mm.
mako679
Posty: 3
Rejestracja: 19 mar 2014, 12:19

RE: pali igaśnie po nagrzaniu ????

Post autor: mako679 »

po wsadzeniu pierścienia do tuelji przerwa 0,45 ,z tłokiem zamki schodzom sie do 0,2



dzięki ~oman7 jeżeli taka sytuacja się zdarza to zamki spiłować na 0,52 powodzenia nara!!!!
Zetor50
Posty: 62
Rejestracja: 15 paź 2012, 14:44

RE: pali igaśnie po nagrzaniu ????

Post autor: Zetor50 »

Brak smarowania? Zaciera się panewka? Gdy zgaśnie to wał trudno się obraca, obraca się tylko odrobinę, czy też stoi na amen?
ODPOWIEDZ