Konserwacja.

Tutaj relacjonujemy tylko przebieg prac restauracyjnych naszych ciągników i maszyn, a wszelkie porady itd. opisujemy w dziale Porady i wskazówki
Awatar użytkownika
Rolnik122894
Posty: 421
Rejestracja: 31 gru 2010, 16:37

Konserwacja.

Post autor: Rolnik122894 »

Witam wszystkich.

Mam mały dylemat. Musze zrobić konserwacje od środka wozu asenizacyjnego ( zwykła blacha, nie ocynk), szczerze powiem, że nie wiem na jakie środki mam się zdecydować. Może polecicie coś sprawdzonego i trwałego, żeby za rok znowu nie robić tego od nowa? Wóz ten jest retro, więc mam nadzieje że temat nie zostanie usunięty, widnieje w informatorze agromy z lat 1973-1974 jako T-507. Może ma ktoś do niego literaturę? Za każdą informacje będe bardzo wdzięczny.

Pozdrawiam wszystkich,
Mateusz*yes*
Roman1313
Posty: 564
Rejestracja: 14 kwie 2010, 23:39

RE: Konserwacja.

Post autor: Roman1313 »

Smoła rozcięczona nitro, malujesz jak farbą kilka warstw lub kupujesz preparat do izolacji betonu na bazie rozpuszczalników.
Awatar użytkownika
Wicher
Posty: 2087
Rejestracja: 27 lis 2011, 14:16
Lokalizacja: Garbów, Lubelskie

RE: Konserwacja.

Post autor: Wicher »

Bitgum, Bitex, ale najlepszy lepik na gorąco i na grubo :D
Rolnik amator, wiejski mechanizator ;)
C330 '70, Claas Columbus '69, S320 i masa drobnicy ;)
jacek0106
Posty: 685
Rejestracja: 11 lut 2012, 19:38

RE: Konserwacja.

Post autor: jacek0106 »

Tylko jak jest już korozja to trzeba ją zneutralizować jakimś odrdzewiaczem bo i tak każda, nawet gruba warstwa konserwacji spuchnie i odleci.
ODPOWIEDZ