motorynka - bak starego typu , silnik j.w. , mam info że sprzęgło nie działa , zaocznie - na odległość - próbuję sprawę wybadać , ew podpowiedzieć jakie kupić sprzęgło do tego silnika - ale w takich nowościach nie grzebałem więc pytam tuta :p
Normalny "kwadraciak",typ -chyba 023,ale pewien na 100 procent nie jestem (typowy silniczek Dezamet-od Ogara,Kadeta..).Części do nich jest "w pip",bak starego typu(okrągły?)Te nowsze miały kanciasty.Mam taką Motoryneczkę też.
miała być na zająca - ale jest trochę do pogrzebania
kilka pytań do grzebaczy :
1) ma ktoś zeskanowany katalog do tego silnika ? 2 biegowy . otworzyłem kapę od strony magneta , ok 100ml oleju , którędy to może się wlewać ? olej gęścioch więc ze skrzyni jakoś
2) jaka w motorynce da się zastosować najmniejsza zębatka / zestaw zebatek silnik-koło ? musze to zwolnić maxymalnie bo moje dzieciaki jak dadzą gazu to nie opanują - a to pierwszy kontakt motorowerkowy
czy ktoś z grona ma jakieś graty do tego cuda ?
potrzebnne są :
porządna rura wydechu , nakrętka , tłumik, osłona tłumika , wieszak tłumika , skrzynka narzędziowa - ta plastikowa pod tylnym błotnikiem , siedzenie najstarszy typ
eech dobrze że są te święta , przynajmniej trochę w garażu można podziałać ukradkiem między sprzątaniem *yes*
drandrzej napisał/a:
Motorynka dziś dotarła do mnie
miała być na zająca - ale jest trochę do pogrzebania
kilka pytań do grzebaczy :
1) ma ktoś zeskanowany katalog do tego silnika ? 2 biegowy . otworzyłem kapę od strony magneta , ok 100ml oleju , którędy to może się wlewać ? olej gęścioch więc ze skrzyni jakoś
*yes*
Po tej stronie powinien być brok od walka skrzyni biegów. pewnie wypad.Może też być wylamana przegroda oddzielająca lańcuch od komory kola zamachowego i wtedy przy uszkodzonym zimeringu przy zembatce, lańcuch wrzuca olej wyciekający ze skrzyni, do komory magneta.