Deutz F1L 612/53 rocznik 56 moc 11KM
wiosna wiosna B) remont deutza ruszył B)
braki skompletowane , silnik rozebrany w drobny mak okazało się ze pierścienie olejowe popękane duży próg w cylindrze wiec góra do wymiany .
Cylinder z tłokiem pierścieniami sworzniem i zabezpieczeniami kupiony nowy w sklepie deutza w Niemczech 1200 PLN .
Uszczelka pod cylinder gumy osłon popychaczy oring cylindra uszczelka do pokrywy zaworów oraz pod kolektory 200 PLN .
Głowica nowe zawory i prowadnice oryginalne DEUTZ 200 PLN + robota 100 zł .
W tej chwili korbowód dany do wstawienia nowej tulei od sworznia tłoka Panewki główne dobre korbowodowa 1 szlif cena panewki 800 PLN jest gruba jak w zetorze .
Uszczelniacze wszystkie nowe i uszczelki na dół silnika 200 PLN .
Prądnica z regulatorem zregenerowana , kupiona nowa świeca żarowa + żarnik 400 PLN . Lampy przód, tył i kierunkowskazy + przełącznik , kontrolki stacyjka kupione wczesnej za 600 PLN .
Rozrusznik oryginalny BOSCH oraz oryginalne felgi przód i tył (moje felgi się rozsypały przy ściąganiu opon odpadły ranty felg )sprowadzone z Niemiec 1500 PLN idealne jak nowe

a poza tym blacharka piaskowanie i malowanie
Szukam w tej chwili opon przód mają rozmiar 4.00-16 tył 7x30 w POLSCE nieosiągalne .