Jest sposób troszkę inwazyjny ale jest. Tylko w przypadku jak mamy dzielony wałek WOM.
1. Blokojemy koło przesuwne WOM w pozycji włączone. Odciąć wodzik (tak aby odcięty odcinek był jak najkrótszy i przyspawać go.
2. Z tulei napędu pompy odcinamy zazębienie wewnętrzne ( to które zazębia się w pozycji zależne)
3. Odcinamy od wodzika około 3cm ( aby pozostała jego część która idzie do tylnego mostu mogła się przesuwać)
I teraz to tuleją od napędu pompy włączamy i wyłączamy WOM
Wydaje mi się że wada tego jest taka że pompa będzie pracowała cały czas.
Można się też pokusić o oddzielenie na osobne dźwignie koło przesówne oraz tuleje
UWAGA WIZJA TA POWSTAŁA TYLKO W MOJEJ GŁOWIE I NIE JESTEM NA 100% PEWIEN ŻE TO ZADZIAŁA, ALE TAK MI SIĘ WYDAJE ŻE POWINNO TO DZIAŁAĆ
