No i jestem ciekaw jak ma być oryginalnie:
1.czy nadmiar do filtrów musi być


2.oryginalnie śróbka z dziurkami na filtrach ma być jak długa


Możesz powiedzieć w którym miejscu powinna być ta śruba wkręcona? W sensie mój rusek ma problem tkwiący gdzieś w układzie paliwowym i rozbierałem wszystko wiele razy i nigdzie nie widziałem śruby innej niż ta z dużym otworem. Być może to jakiś trop dla mnie.Bolszewik pisze: ↑03 lut 2022, 19:34 Oryginalnie ma być do filtrów.
Śrubka ma mieć maleńki otworek może 0,2 mm.
Jak będzie większy otworek to nie wejdzie na obroty. Prawdopodobnie ktoś chciał uzyskać ten efekt i coś tam kombinował. Zwykle w sklepie sprzedają śrubkę z otworkiem około 1 mm. Wówczas silnik nie chodzi jak należy. Ludzie próbują rozwiązać ten problem gmerając w pompie i różne inne cuda wyczyniają.