Tu dam kilka zdjeć:
-K701 na szerokich laczkach:

-K700
- i K701M
K700 ma moc 220 km i masę 11 ton, ale była odmiana V12 i o mocy 300 km, K701 ma moc 360 km (odmiana z silnikiem V12) ale cześciej się trafia z V8 i mocą 300 km. Można zauważyc dodawanie liter, ale to tylko poszczególne odmiany z różnymi silnikami.
Spalanie tych maszyn nie jest małe.. jest wiele źródeł i każde mówi co innego, ale tak z 40 litrów na godzine pracy to pali.. W dodatku ma on skomplikowany rozruch (każdy z w/w) za pomocą małego silniczka gaźnikowego od motorynki/motoru. Tak wiec myślę ze w normalnej eksploatacji na co dzień nie sprawdzi się, bo robi wir w baku i to są duze koszty eksploatacyjne, ale jak go odplalić 2 razy do roku to myślę że to dobry wybór... Choć trzeba uważać na słabe kable hydrauliczne i ich mocowanie. Ale po małych przeróbkach (POTĘŻNY rozrusznik i wzocnienia hydrauliki) daje radę. Ale na mojej wypowiedzi nie należy się opierać... Najlepiej popytać użytkowników tejże maszyny.