Remont czy renowacja, to bardziej "lajtowa" wersja robót.
Gorzej jest w sytuacji gdy coś odtwarzamy
Tablica hydrauliki to Kol. Chrapek, a złączki z klapeczkami dzięki Mateuszowi i Kol. Radmac.
Znalazłem u Czechów jeszcze takie, tylko klapka bez przetłoczenia
https://www.jplusz.cz/zasuvka-rpt-13-m22x15-a
a tu sama zaślepka z klapką
Ograniczniki robiłem sam, znalazłem kawałek twardej gumy z jakimś wzmocnieniem, ma włókienka .
W środku są wyfrezowane, ciasno, otwory na łeb śruby ( imbus , walcowa) ,sam łeb śruby jest obniżony, zeszlifowany, tak tylko by łapał klucz.
Otwór pod część gwintowaną śruby jest przebity na prasie jakąś zaostrzoną tulejką, też trochę ciaśniej niż średnica gwintu.
Śruba zajmuje około 1/3 powierzchni od blachy w głąb gumy.
Czy wytrzyma w użyciu, nie wiem.
Blacha kwasówka, nie będzie malowana. Kształt ...to już trochę moje oko i ręka winne.
Materiał zbierałem na takiej tarczy do polerowania, lekko ściernej.
Pytanie , do czego jest ta śruba, do podwieszania silnika ? innej funkcji nie domyśliłem się ...
W korpusie sprężarki niczego nie blokuje, chociaż otwór w bloku jest na przelot...
Pytanie 2
Gdzieś już było to omawiane, ale chyba nie zrozumiałem.
Gdzie mocujemy te rurki prowadzące linkę żaluzji ?
Czy ta czerwona jest w dobrą stronę założona ?
Na moim silniku nie ma numeru tzn. jest jakiś niekompletny od strony zbiornika paliwa , pod spodem ma jeszcze jakąś literkę,
ale, dla zbieraczy ciekawostek

nad pokrywą popychaczy jest tylko taki o to , chyba remontowy , numer
