Cześć
Czy ktoś w warunkach domowych regenerował pompę oleju do tego silnika? Wiem że też S231 ma taką samą pompe
1hc102 S15 regeneracja pompy oleju
-
- Posty: 381
- Rejestracja: 24 maja 2011, 20:55
Re: 1hc102 S15 regeneracja pompy oleju
Przy pompach zębatych najbardziej wycierają się ścianki boczne na obudowie pompy jak i kołach zębatych przez co traci ciśnienie. W warunkach domowych to najlepiej sprawdza się szlifierka kontowa do takiej precyzyjniej pracy. Daje nam 100% gwarancję że po takim zabiegu możemy ją wyrzucić na złom.
Re: 1hc102 S15 regeneracja pompy oleju
Pompy zębate regeneruje się szlifując powierzchnie boczne na szlifierce do płaszczyzn. Koła zębate szlifuje się na szlifierce do wałków. Jeśli ktoś ma w domu te maszyny i wie jak to zrobić to nie widzę problemu.Może jednak być zużyta środkowa część pompy, gdzie znajdują się koła zębate . Wtedy już nic nie pomoże.
-
- Posty: 381
- Rejestracja: 24 maja 2011, 20:55
Re: 1hc102 S15 regeneracja pompy oleju
Dokładnie, czasami że względu na nietypowy odlew ciężko ustawić na szlifierce do płaszczyzn.
Re: 1hc102 S15 regeneracja pompy oleju
Pracowałem w przedsiębiorstwie gdzie oprócz produkcji elementów hydrauliki siłowej, zakład miał dział regeneracji. Korpusy pomp zębatych były w środku napawane i następnie wytaczane na obrabiarkach numerycznych. Tak regenerowane były głównie pompy hydrauliczne do C-360 i podobne do Zetorów oraz pompy hydrauliczne aluminiowe. Korpusy żeliwne napawane były mosiądzem.