ursus 4011 rozpoznanie
Re: ursus 4011 rozpoznanie
Ooo!! Bardzo, bardzo dziękuję.
Próbowałem coś podobnego dorobić, ale teraz będzie dużo łatwiej.
Próbowałem coś podobnego dorobić, ale teraz będzie dużo łatwiej.
- dominik5211
- Posty: 150
- Rejestracja: 16 sty 2008, 15:34
Re: ursus 4011 rozpoznanie
Obciążnik w lewym przednim kole jest inny niż w prawym. Wygląda na cięższy. Były różne rodzaje tych obciążników czy on jest od czegoś innego ?
Re: ursus 4011 rozpoznanie
Z tymi obciążnikami to moja wtopa.
Kiedyś przecież ścigałem je, dałem do piaskowania, do lakierowania, potem kilka lat w garażu przekładałem z miejsca na miejsce, dopiero zakładając je do traktora zorientowałem się, że to są dwa inne...
Kiedyś pewnie wrócę do tego temtu.
Kiedyś przecież ścigałem je, dałem do piaskowania, do lakierowania, potem kilka lat w garażu przekładałem z miejsca na miejsce, dopiero zakładając je do traktora zorientowałem się, że to są dwa inne...


Kiedyś pewnie wrócę do tego temtu.
Re: ursus 4011 rozpoznanie
Już teraz wygląda ekstra 

Zetor 25, Zetor 25A, Zetor 25K, Zetor 50 Super, Zetor 3011 Major, Ursus C-325, Ursus C-328, Ursus C-4011, Ursus C-308, Dzik 2, Dzik 21, Robi 151, żniwiarka, silniki stacjonarne, snopowiązałki, młocarnia i wiele innych...
Re: ursus 4011 rozpoznanie
W razie gdybyś potrzebował posiadam jedną sztukę którą mi się już raczej nie przyda 

Re: ursus 4011 rozpoznanie
Piękna maszyna !!!
Re: ursus 4011 rozpoznanie
To jest jeden komplet tylko przed i po ocynku.
Re: ursus 4011 rozpoznanie
Podzielę się rozterkami
Wczoraj już zawracałem głowę Pawłowi Ursusowi, dziś dorzucę trochę fotek.
Nie zdobyłem i nie wiem czy uda mi się zdobyć lakier/próbkę F1435 jaki jest na Pawła 4011 i sporo o nim pisał ( a osobiście uważam, że odcień robi duże wrażenie).
W poniedziałek podjadę do firmy, która być może powiązana jest z tą, która robiła lakier dla Pawła.
Tymczasem szukam czegoś na własną rękę.
I tak....
Jeden kolor , opisany na fotkach jako NN, zrobił Pan, który dorabiał mi lakier na korpus. Tutaj nie mam żadnych numerów, praca twórcza autora. AKRYL (Na fotkach lakier ten jest jeszcze mokry , wydaje się bardziej "żywy" , jaskrawy)
Drugi kolor to IVECO 52296 POLIURETAN (dodam tylko, że próbkę tę widziałem zaraz po nałożeniu lak. i od razu odrzuciłem, wyglądała na za jasną, po kilu dniach przeprosiłem się z nią, po wyschnięciu namieszała mi w głowie...)
Fotki robione są przy różnym oświetleniu pod różnymi kątami, w zestawieniu z blaszkami pochodzącymi z wewnętrznej strony kokpitu ( mam dwa stare kokpity, w których odcienie pokrywają się)
W słońcu




Po zachodzie słońca.

W cieniu


Nijakie oświetlenie

Z lampą
po lewej NN, z prawej IVECO




A to najbardziej zauważalna różnica jaką udało mi się wyłapać ( przy lampie błyskowej) kombinując z kątem robienia zdjęcia.
Po lewej NN, z prawej IVECO

Co sądzicie ?

Wczoraj już zawracałem głowę Pawłowi Ursusowi, dziś dorzucę trochę fotek.
Nie zdobyłem i nie wiem czy uda mi się zdobyć lakier/próbkę F1435 jaki jest na Pawła 4011 i sporo o nim pisał ( a osobiście uważam, że odcień robi duże wrażenie).
W poniedziałek podjadę do firmy, która być może powiązana jest z tą, która robiła lakier dla Pawła.
Tymczasem szukam czegoś na własną rękę.
I tak....
Jeden kolor , opisany na fotkach jako NN, zrobił Pan, który dorabiał mi lakier na korpus. Tutaj nie mam żadnych numerów, praca twórcza autora. AKRYL (Na fotkach lakier ten jest jeszcze mokry , wydaje się bardziej "żywy" , jaskrawy)
Drugi kolor to IVECO 52296 POLIURETAN (dodam tylko, że próbkę tę widziałem zaraz po nałożeniu lak. i od razu odrzuciłem, wyglądała na za jasną, po kilu dniach przeprosiłem się z nią, po wyschnięciu namieszała mi w głowie...)
Fotki robione są przy różnym oświetleniu pod różnymi kątami, w zestawieniu z blaszkami pochodzącymi z wewnętrznej strony kokpitu ( mam dwa stare kokpity, w których odcienie pokrywają się)
W słońcu




Po zachodzie słońca.

W cieniu


Nijakie oświetlenie

Z lampą
po lewej NN, z prawej IVECO




A to najbardziej zauważalna różnica jaką udało mi się wyłapać ( przy lampie błyskowej) kombinując z kątem robienia zdjęcia.
Po lewej NN, z prawej IVECO

Co sądzicie ?
Re: ursus 4011 rozpoznanie
Po zdjęciach stawiałbym na IVECO, jest najbliżej próbki porównawczej. Dobranie ideału w 100% graniczy z cudem a taką odchyłkę myślę że można zaakceptować
Re: ursus 4011 rozpoznanie
Trochę to trwało. Ten zielony kolor to jakieś przekleństwo w dobraniu.
Zaliczyłem kilka różnych mieszalni , które dorobią lakier do królewskiego Royce, ale poległy na chłopskim traktorze....
Idą na łatwiznę, mieszają z gotowców.
Słyszałem komentarze, typu, że spektrofotomer nie odnajduje tego, głupieje...
Kolor dorabiał mi Pan z Myślenic, który jako jedyny chciał i włożył pracę twórczą, w kilku podjeciach. Wydawało się, że trofiny. Wiele próbek itd, a na całości wyszedł jakby za jasny.
Nie jestem do końca zadowolony.
Jest to nieliczny przypadek kiedy na zdjęciach wychodzi lepiej niż w rzeczywistości.
Kolor, jak oryginał, ma jaskrawość, ma głębię, w różnym świetle bardzo "pracuje", ale czegoś mi brak....
Od komisji rodzinnych, czy znajomych słyszę, czego Ty chcesz, a jednak chciałem czegoś bardziej.
Można oceniać , krytykować czy nawet wyolbrzymiać

Tutaj, gdzie strzałka, pędzelkiem naniesiony jest nowy lakier, na starą blaszkę z oryginalnym kolorem.




















Niestety napisy zepsułem i maska jest obecnie u lakiernika
Teraz, dlaczego nie F1435 ?
Próbkę, 0,5l ( mniej nie zrobią) zamawiałem w tej sieci co Paweł. Basa Urki jest lakierem przemysłowym. Nie odważyłem się na ten odcień ponieważ, to co dostalem.... albo jakaś inna receptura, albo komuś na oko coś się uwarzyło.... zobaczcie sami.

Stan na dzisiaj, maska u lakiernika, instalacja na ukończeniu.
Niestety muszę jednak szukać gum pod wszystkie lampy.
Gdyby ktoś miał na sprzedaż to proszę o kontakt.
Zaliczyłem kilka różnych mieszalni , które dorobią lakier do królewskiego Royce, ale poległy na chłopskim traktorze....
Idą na łatwiznę, mieszają z gotowców.
Słyszałem komentarze, typu, że spektrofotomer nie odnajduje tego, głupieje...
Kolor dorabiał mi Pan z Myślenic, który jako jedyny chciał i włożył pracę twórczą, w kilku podjeciach. Wydawało się, że trofiny. Wiele próbek itd, a na całości wyszedł jakby za jasny.
Nie jestem do końca zadowolony.
Jest to nieliczny przypadek kiedy na zdjęciach wychodzi lepiej niż w rzeczywistości.
Kolor, jak oryginał, ma jaskrawość, ma głębię, w różnym świetle bardzo "pracuje", ale czegoś mi brak....
Od komisji rodzinnych, czy znajomych słyszę, czego Ty chcesz, a jednak chciałem czegoś bardziej.
Można oceniać , krytykować czy nawet wyolbrzymiać


Tutaj, gdzie strzałka, pędzelkiem naniesiony jest nowy lakier, na starą blaszkę z oryginalnym kolorem.




















Niestety napisy zepsułem i maska jest obecnie u lakiernika
Teraz, dlaczego nie F1435 ?
Próbkę, 0,5l ( mniej nie zrobią) zamawiałem w tej sieci co Paweł. Basa Urki jest lakierem przemysłowym. Nie odważyłem się na ten odcień ponieważ, to co dostalem.... albo jakaś inna receptura, albo komuś na oko coś się uwarzyło.... zobaczcie sami.

Stan na dzisiaj, maska u lakiernika, instalacja na ukończeniu.
Niestety muszę jednak szukać gum pod wszystkie lampy.
Gdyby ktoś miał na sprzedaż to proszę o kontakt.
Ostatnio zmieniony 10 lis 2024, 14:04 przez RRC, łącznie zmieniany 4 razy.
Re: ursus 4011 rozpoznanie
Bazę przed porównaniem najlepiej jest trochę przepolerować.
Re: ursus 4011 rozpoznanie
Była polerowana, ręcznie i polerką
Re: ursus 4011 rozpoznanie
Czemu chlapacze zamontowałeś tak wysoko?
Re: ursus 4011 rozpoznanie
Zasugerowałem się złym rysunkiem, Mateusz to wyjaśniał. To był rysunek z c330 górskiego.
Druga sprawa , żeby odległość błotnika równo dopasować do obwodu koła
( a mam to zrobione naprawdę równo)
dolny wspornik wyszedł mi na końcu płaszcza błotnika, zakrywał otwory na chlapacz.
Też mi trochę to nie pasuje, ale ważniejsze było dla mnie, równe, symetryczne ustawienie błotników.
Przeważnie traktory mają to nie za bardzo zrobione...
Wizualnie, częściowo z tego wybrnę, dam nieco dłuższe gumy( bliższe org.)

Druga sprawa , żeby odległość błotnika równo dopasować do obwodu koła
( a mam to zrobione naprawdę równo)
dolny wspornik wyszedł mi na końcu płaszcza błotnika, zakrywał otwory na chlapacz.
Też mi trochę to nie pasuje, ale ważniejsze było dla mnie, równe, symetryczne ustawienie błotników.
Przeważnie traktory mają to nie za bardzo zrobione...
Wizualnie, częściowo z tego wybrnę, dam nieco dłuższe gumy( bliższe org.)

Ostatnio zmieniony 11 lis 2024, 9:08 przez RRC, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 382
- Rejestracja: 24 maja 2011, 20:55
Re: ursus 4011 rozpoznanie
Pięknie Ci wyszedł, lepiej jak z fabryki. Widzę zemnustwo pracy włożyłeś w wykończenie.
Re: ursus 4011 rozpoznanie
Kolor pierwsza klasa, cały ciągnik tak samo prezentuje się pięknie 