Gorny jest spawany od gory.
Przywracanie Orginalności Ursusowi C 355
Re: Przywracanie Orginalności Ursusowi C 355
Mógłbyś podesłać jakieś dokładniejsze fotki?
Re: Przywracanie Orginalności Ursusowi C 355

Tak jak mówiłem regulowanie wysokości sworzniem na otworach. Gwint u góry CHYBA też jest, ale po co to tylko konstruktor wie, u mnie oczywiście od lat nieruszany i chyba tak zostanie...
Standardowo wewnętrzna blacha pogięta o wspornik dolnego zaczepu, chociaż w prawym było dużo gorzej, ale uciąłem połowę, dorobiłem nową i dałem kuzynowi do porządnego pospawania. Tak się chyba działo po zerwaniu łańcucha, bo jak tak patrzę to przy obecnym w miarę luźnym ustawieniu nie powinno sięgnąć tak daleko?
A jak już mowa o łańcuchach to na zdjęciu widoczny jest oryginał (również inny niż w C-360). Z tym, że jak widać tył już mocno zdrutowany. Jak by ktoś chciał to odratować to oddam tanio, bo docelowo wlecą łańcuchy z Zetora. Mam jeszcze pół śruby i parę ogniw z prawego łańcucha.
Re: Przywracanie Orginalności Ursusowi C 355
Ciekawe, pierwszy raz widzę takie coś w instrukcji u mnie takiego czegoś nie ma, może masz młodszy model od mojej ja mam prawdopodobnie z sierpnia września 71
Re: Przywracanie Orginalności Ursusowi C 355
Co do łańcucha ja mam taki jaki na zdjęciuqkohe155 pisze: ↑wczoraj, 22:37
Tak jak mówiłem regulowanie wysokości sworzniem na otworach. Gwint u góry CHYBA też jest, ale po co to tylko konstruktor wie, u mnie oczywiście od lat nieruszany i chyba tak zostanie...
Standardowo wewnętrzna blacha pogięta o wspornik dolnego zaczepu, chociaż w prawym było dużo gorzej, ale uciąłem połowę, dorobiłem nową i dałem kuzynowi do porządnego pospawania. Tak się chyba działo po zerwaniu łańcucha, bo jak tak patrzę to przy obecnym w miarę luźnym ustawieniu nie powinno sięgnąć tak daleko?
A jak już mowa o łańcuchach to na zdjęciu widoczny jest oryginał (również inny niż w C-360). Z tym, że jak widać tył już mocno zdrutowany. Jak by ktoś chciał to odratować to oddam tanio, bo docelowo wlecą łańcuchy z Zetora. Mam jeszcze pół śruby i parę ogniw z prawego łańcucha.
Re: Przywracanie Orginalności Ursusowi C 355
No może być, ja też mam z 345
Re: Przywracanie Orginalności Ursusowi C 355
Re: Przywracanie Orginalności Ursusowi C 355
Nie sugeruj się rysunkami, jak już to sugeruj się zdjęciami 

Zetor 25, Zetor 25A, Zetor 25K, Zetor 50 Super, Zetor 3011 Major, Ursus C-325, Ursus C-328, Ursus C-4011, Ursus C-308, Dzik 2, Dzik 21, Robi 151, żniwiarka, silniki stacjonarne, snopowiązałki, młocarnia i wiele innych...
Re: Przywracanie Orginalności Ursusowi C 355
Prawda, bardziej wstawiłem to w formie żartu bo kogoś co robił tą instrukcje poniosła fantazja



Re: Przywracanie Orginalności Ursusowi C 355
W swojej 355 z 72 mam takie łańcuchy oraz lewy wieszak z regulacją długości na zawleczkę( tzn od zawsze była śruba).qkohe155 pisze: ↑wczoraj, 22:37
Tak jak mówiłem regulowanie wysokości sworzniem na otworach. Gwint u góry CHYBA też jest, ale po co to tylko konstruktor wie, u mnie oczywiście od lat nieruszany i chyba tak zostanie...
Standardowo wewnętrzna blacha pogięta o wspornik dolnego zaczepu, chociaż w prawym było dużo gorzej, ale uciąłem połowę, dorobiłem nową i dałem kuzynowi do porządnego pospawania. Tak się chyba działo po zerwaniu łańcucha, bo jak tak patrzę to przy obecnym w miarę luźnym ustawieniu nie powinno sięgnąć tak daleko?
A jak już mowa o łańcuchach to na zdjęciu widoczny jest oryginał (również inny niż w C-360). Z tym, że jak widać tył już mocno zdrutowany. Jak by ktoś chciał to odratować to oddam tanio, bo docelowo wlecą łańcuchy z Zetora. Mam jeszcze pół śruby i parę ogniw z prawego łańcucha.
Zdaje mi się, że jednak u mnie nie ma regulacji gwintem u góry wieszaka.
Posiadacz c-355, pz3z, pz5a, klz3
Re: Przywracanie Orginalności Ursusowi C 355
Tak jak widać na zdjęciu nie jest to jednolity element, ale czy jest tam jakiś gwint to nie wiem, bo nawet jeśli to i tak stoi na amen.
Fantazja, nie fantazja - pewnie ten co rysował dostał jakieś odgórne wytyczne a takimi szczegółami nikt się już nie przejmował. Podobnie z aktualnością. W instrukcji od C-345 wiele elementów na rysunkach jest nadal od C-4011, a fragment maski na jednym przetrwał chyba nawet do C-360. W instrukcji od Bizona Z056 też zdarzają się obrazki z Z040...
Re: Przywracanie Orginalności Ursusowi C 355
Znalazłem podobny do twojego łańcuch czyż to nie będzie taki jaki powinien być?qkohe155 pisze: ↑wczoraj, 22:37
Tak jak mówiłem regulowanie wysokości sworzniem na otworach. Gwint u góry CHYBA też jest, ale po co to tylko konstruktor wie, u mnie oczywiście od lat nieruszany i chyba tak zostanie...
Standardowo wewnętrzna blacha pogięta o wspornik dolnego zaczepu, chociaż w prawym było dużo gorzej, ale uciąłem połowę, dorobiłem nową i dałem kuzynowi do porządnego pospawania. Tak się chyba działo po zerwaniu łańcucha, bo jak tak patrzę to przy obecnym w miarę luźnym ustawieniu nie powinno sięgnąć tak daleko?
A jak już mowa o łańcuchach to na zdjęciu widoczny jest oryginał (również inny niż w C-360). Z tym, że jak widać tył już mocno zdrutowany. Jak by ktoś chciał to odratować to oddam tanio, bo docelowo wlecą łańcuchy z Zetora. Mam jeszcze pół śruby i parę ogniw z prawego łańcucha.

Re: Przywracanie Orginalności Ursusowi C 355
Sam środek śruby wydaje się być podobny, ale końcówki inne, bo spawane i łańcuch znacznie delikatniejszy. Nie będzie to czasami od jakiejś C-330? Niech się ktoś wypowie, bo ja na serii lekkiej się nie znam.
Re: Przywracanie Orginalności Ursusowi C 355
Może być, bo to w mojej przyczepie zakupionej z kółka rolniczego a oni tam różne rzeczy robili