RE: Maly -Wielki problem z s301d
RE: Maly -Wielki problem z s301d
albo moze pierścieć uszczelniajaco dał sobie siana i się olej dostaje nad tłoka szybko to usuń bo moze to grozić rozbieganiu silnika wiecie o czym mowie?
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 30 lis 2011, 18:45
RE: Maly -Wielki problem z s301d
wczoraj poskladalem moj silnik s301 i po uruchomieniu strasznie stukal przed remontem tego niebylo po calym dniu sprawdzania doszedlem do przyczyny stukania otoz po zdjeciu pokrywy za kolem zebatym na tym wale ktorym kreci sie przy odpalaniu znajduje sie blaszka przykrecoma dwoma srubami, te sruby byly poluzowane i blaszka zsunieta na dol jak ją podsunalem do gory stukotanie ustalo a stukal nawet przy odkreconym przewodzie wtrysku czyli zawor musial uderzac o dno tloka ale co ciekawe na wylaczonej kompresji tego niebylo dopiero po rozpedzeniu i zalaczeniu kompresji slychac bylo stukot
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 31 gru 2011, 16:50
RE: Maly -Wielki problem z s301d
Dzień dobry. Właśnie przeglądam te forum i przypominam sobie, że jak robiłem remont swojego Es-a to po remoncie też wystąpił dziwny stuk. Kiedy zdiagnozowałem ten problem okazało się że kupiony tłok jest 1mm za długi i minimalnie uderzał o zawór bodajże wydechowy. Usunięcie usterki okazało się dosyć proste i mało skomplikowane, a mianowicie podłożyłem dwie uszczelki pod cylinder i pukanie ustąpiło. [niby oryginalne części a różne]
RE: Maly -Wielki problem z s301d
w sprawie spalania oleju to nowe pierscienie to nie wszystko moze być wytarty cylinder i luz na zamkach pierscieni bedzie za duży i olej bedzie spalany. Sprawdz uszczelki osłon popychaczy czy nie za duzo "silikonu" ktos polozył i spływ oleju do skrzyni korbowej jest utrudniony i poziom oleju w obudowie zaworów jest za wysoki i nadmiar dostaje sie przez rurke odpowietrzającą do cylindra przez zawór ssący:D