Moja historia.

Rozmowy nie na temat
Awatar użytkownika
WSK
Posty: 73
Rejestracja: 13 paź 2010, 20:13

Moja historia.

Post autor: WSK »

Witam.
Chciałbym się tak jakby przedstawić .Swój ciągnik i pług przedstawiałem chciałbym teraz pokazać coś więcej.
Jestem młody mam 13lat, zabytkową motoryzacją interesuje się już ok. 3 lata.
Posiadam samochód marki Citroen 2CV 88'
A teraz więcej o nim:

Został wyprodukowany w 1988 roku w latach 90 kupiony w Niemczech i sprowadzony do Polski po kilki latach wstawiony do stodoły.
Ostatnie 3 lata stał pod chmurką.
Po przyprowadzeniu na moje podwórko został wyczyszczony z zewnątrz i w wewnątrz.
U poprzedniego właściciela został jeszcze pomalowany, przez nie dobrego lakiernika.
Teraz wstawiam zdjęcia jeszcze u poprzedniego właściciela

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

I już u mnie :mrgreen:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Silnik 603ccm ok. 29KM
Samochód w środku jest trochę zdemolowany.
Blachy są bardo cienkie. Zamiast szklanej przedniej szyby ktoś zamontował pleksę .
Zawieszenie jest bardo miękkie, a siedzenia wygodne.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Ostatnie zdjecie z atrapą zimową


Informacje z http://www.2cvclub.pl/wybor1.htm
<em>1980 - 1990 2 CV6 Club. W 1980 r. Samochód zachował takie samo oznaczenie, ale należy go traktować jako nowy model, ze względu na poważne (ostatnie) zmiany konstrukcyjne w historii 2CV. Silnik otrzymał dwugardzielowy gaźnik, zastosowano przednie hamulce tarczowe, (po 1985 z dodatkowym nawiewem). Bezwładnościowe pasy przodu, oraz standartowe na tylne siedzenia. Powrócono do montażu okrągłych reflektorów, prostokątne były dostępne opcjonalnie. </em>[/quote]

Zabytkowy rower:

Obrazek

Obrazek

Obrazek


I kolekcje motorowerów kilka KOMARÓW, Simsona Schwalbe 69', tato u którego odrodziłem pasje do tego wszystkiego posiada jeszcze kilka motocykli i motorowerów.

Obrazek

Jenak historia zaczyna się do mojego dziadka...
Ja na jednym Komarze pojawiłem sie na jednym zdjęciu w listach od czytelników w gazecie Automobilista.

I oto moja pasja, która dopiero się zaczyna....

Jeśli administratorzy stwierdzą, że temat nie nadaje sie na forum to proszę usunąć.
Awatar użytkownika
Wiesiek
Posty: 814
Rejestracja: 01 kwie 2007, 22:14

RE: Moja historia.

Post autor: Wiesiek »

Witaj w klubie Rafał!!
Wielkie brawa za zapał i chęci. Myslę, że za 5 lat będziesz swoim CV-kiem wzbudzał sensację i podziw. Mnie też taki samochodzik się marzy, ale wiesz...marzenia, marzenia.
Piekny rower, ta damka. Szczególnie lampa przednia i hamulec na kierownicy. To już rzadkość. Znajdż do niego jeszcze kolorowe siateczki na tylne błotniki. Jesli go odrestaurujesz, tak jak nowy, to też bedzie jeden z wielu zabytków. Kilka Komarow w garazu to zaczatek wielkiej kolekcji. Myslę ,że ze względu na swój wiek, czasu masz dużo do jej stworzenia. BRAWO! No i ....czekamy na dalsze relacje.
Awatar użytkownika
WSK
Posty: 73
Rejestracja: 13 paź 2010, 20:13

RE: Moja historia.

Post autor: WSK »

Dzięki
Komarów, już kilka przybyło od tamtego czasu kiedy było robione to zdjęcie. Wiosną może będę mógł pochwalić się już motocyklem MZ ES 250, którego wraz z tatą odnawiamy, motocykl jest taty.

http://www.retrotraktor.pl/forum/viewth ... ad_id=3929

http://www.retrotraktor.pl/forum/viewth ... ad_id=3713

Tak przy okazji gdyby ktoś wiedział coś o takim pługu jak z drugiego linku to proszę pisać.
Awatar użytkownika
TYMON
Posty: 225
Rejestracja: 05 lip 2007, 17:46

RE: Moja historia.

Post autor: TYMON »

w jakim stanie w tym 2cv jest rama ? sprawdzałeś sprawdź dokładnie bo ramy się łamią objawem tego jest np to ze ciężko się kreci kierownica
Awatar użytkownika
WSK
Posty: 73
Rejestracja: 13 paź 2010, 20:13

RE: Moja historia.

Post autor: WSK »

Są ślady że rama kiedyś była łatana, ale kierownica kreci się super.
Awatar użytkownika
SEBRIGHT
Posty: 2686
Rejestracja: 23 sty 2007, 13:27
Lokalizacja: Dobra (Małopolskie)

RE: Moja historia.

Post autor: SEBRIGHT »

2Cv-ka to już teraz rzadkość. Jak ją doprowadzisz do ładu to będzie zwracać uwagę :D
Zetor 25K - 1953; Dolpima PS290 - 1988 (chyba); Dezamet ... - 1988; Żuk A06 - 1980; MF70 - 1980 i 1989; HakoTrac T6 - 1963; Dzik 2 - 1969; Ursus C-355 - 1972; Hakotrac T8 - 1965;
Awatar użytkownika
WSK
Posty: 73
Rejestracja: 13 paź 2010, 20:13

RE: Moja historia.

Post autor: WSK »

Taki mam zamiar, ale musi poczekać jakieś 5-4 lata
Awatar użytkownika
Ursus
Posty: 12754
Rejestracja: 16 cze 2006, 11:31
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

RE: Moja historia.

Post autor: Ursus »

Fajna sprawa :) U nas w Obornikach jeden gość ma 2CVkę, może nawet gdzieś w Waszym środowisku forumowym się ujawnia :)
Zetor 25, Zetor 25A, Zetor 25K, Zetor 50 Super, Zetor 3011 Major, Ursus C-325, Ursus C-328, Ursus C-4011, Ursus C-308, Dzik 2, Dzik 21, Robi 151, żniwiarka, silniki stacjonarne, snopowiązałki, młocarnia i wiele innych...
Awatar użytkownika
WSK
Posty: 73
Rejestracja: 13 paź 2010, 20:13

RE: Moja historia.

Post autor: WSK »

Możliwe u nas albo w klubie POZNAŃSKIM, a jaki kolor ma ta 2cvka.
Awatar użytkownika
Ursus
Posty: 12754
Rejestracja: 16 cze 2006, 11:31
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

RE: Moja historia.

Post autor: Ursus »

Żółto czarna.
Zetor 25, Zetor 25A, Zetor 25K, Zetor 50 Super, Zetor 3011 Major, Ursus C-325, Ursus C-328, Ursus C-4011, Ursus C-308, Dzik 2, Dzik 21, Robi 151, żniwiarka, silniki stacjonarne, snopowiązałki, młocarnia i wiele innych...
Awatar użytkownika
WSK
Posty: 73
Rejestracja: 13 paź 2010, 20:13

RE: Moja historia.

Post autor: WSK »

Awatar użytkownika
Ursus
Posty: 12754
Rejestracja: 16 cze 2006, 11:31
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

RE: Moja historia.

Post autor: Ursus »

Dokładnie.
Zetor 25, Zetor 25A, Zetor 25K, Zetor 50 Super, Zetor 3011 Major, Ursus C-325, Ursus C-328, Ursus C-4011, Ursus C-308, Dzik 2, Dzik 21, Robi 151, żniwiarka, silniki stacjonarne, snopowiązałki, młocarnia i wiele innych...
Awatar użytkownika
WSK
Posty: 73
Rejestracja: 13 paź 2010, 20:13

RE: Moja historia.

Post autor: WSK »

Może ten sam?
Miałem taką nadzieję ze kolor będzie charakterystyczny.

Do remontu kaczuszki jeszcze daleko, ale na razie powoli coś oczyszczam, robię ...

Pokrywka na bezpieczniki:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Klakson jeszcze do poprawki, będzie lustereczko... :mrgreen:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Może być?
Awatar użytkownika
chrapek3011
Posty: 4000
Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44

RE: Moja historia.

Post autor: chrapek3011 »

Pewnie,że może być.I tak detal po detalu i się zrobi ładny samochodzik.
Awatar użytkownika
WSK
Posty: 73
Rejestracja: 13 paź 2010, 20:13

RE: Moja historia.

Post autor: WSK »

Na pewno, bo na razie brak miejsca i musi poczekać na mnie ...



Mój nowy nabytek:
Niebieski karton posiada webasto.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek[/quote]

Zielony Trabi bez silnika dlatego na lawecie. Niebieskim wracaliśmy kołowo w porywach 80km/h, ale w domu wymiana świecy i wszystko jest ok, jedzie normalnie. Na następny dzień 110 pojechał. Zadyma na pół wioski. :mrgreen:

A tak poza tym to szukam wszelkich informacji na temat tego modelu Trabiego, co jest nieoryginalne.
Dzisiaj z Trabant w kolorze blue znikł bagażnik dachowy i Trabi został umyty .
I szukam jakiegoś forum o trabantach w celu poszukiwaniu oryginalności tylko nie Cartoon Trabant nie odpowiada mi.



http://oldtimery.com/index.php?option=c ... =46&t=2998

Mój Simson


Sprzedam Trabanta 601s Kombi z 1990

Telefon:669091107
mail: rafalekmm@wp.pl
Lub pisać na priv albo w temacie
GG:19203942

Zdjęcia powyżej
Awatar użytkownika
Ursus
Posty: 12754
Rejestracja: 16 cze 2006, 11:31
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

RE: Moja historia.

Post autor: Ursus »

Ten dział nie jest do handlowania. Zresztą - raczej i tak takie ogłoszenie nie odpowiada tematyce strony ;)
Zetor 25, Zetor 25A, Zetor 25K, Zetor 50 Super, Zetor 3011 Major, Ursus C-325, Ursus C-328, Ursus C-4011, Ursus C-308, Dzik 2, Dzik 21, Robi 151, żniwiarka, silniki stacjonarne, snopowiązałki, młocarnia i wiele innych...
brutal66
Posty: 632
Rejestracja: 17 sie 2011, 20:48

RE: Moja historia.

Post autor: brutal66 »

Witamy, miło patrzeć, że młodzież zajmuje się czymś konstruktywnym. Co do Trabanta może mogę Tobie pomóc. Posiadam jednego już od dobrych kilku lat (kilkunastu właściwie). Gdy studiowałem zjeździłem nim pół Polski. Czeka teraz sobie, aż wybuduje nowy garaż i wtedy się nim zajmę. Jak masz jakieś pytania pisz na PW. Pozdrawiam Tomasz
Zetor 25A, Ursus C- 385, Dniepr 650, Ładowacz UNHZ 500, Pług PZ1, Piła spalinowa Drużba, Snopowiązałka, Suzuki Intruder VLR 1800, Honda PC800
Awatar użytkownika
WSK
Posty: 73
Rejestracja: 13 paź 2010, 20:13

RE: Moja historia.

Post autor: WSK »

Te dwa muszę sprzedać 13 latka nie stać na utrzymanie samochodu po to aby stał i czekał.
brutal66
Posty: 632
Rejestracja: 17 sie 2011, 20:48

RE: Moja historia.

Post autor: brutal66 »

Ja szczerze mówiąc swojego nie opłacam. Po prostu stoi i czeka ale odstawiłem go zanim zmieniły się przepisy dotyczące ubezpieczenia OC. Teraz na coś takieego chyba bym się juz nie odważył.
Zetor 25A, Ursus C- 385, Dniepr 650, Ładowacz UNHZ 500, Pług PZ1, Piła spalinowa Drużba, Snopowiązałka, Suzuki Intruder VLR 1800, Honda PC800
Awatar użytkownika
papiszon
Posty: 511
Rejestracja: 08 lis 2010, 21:10

RE: Moja historia.

Post autor: papiszon »

brutal66 napisał/a:
. Posiadam jednego już od dobrych kilku lat (kilkunastu właściwie). Gdy studiowałem zjeździłem nim pół Polski.
Mój kuzyn, odkąd pamiętam, miał trabanta. Zjeździł nim nie tylko Polskę, ale i kilka krajów DL. Z czego połowę "na pych". Swego czasu zmienił na mazdę, ale po kilku miesiącach ją rozbił i powrócił do poczciwego "trampka", którym jeździ do dziś. Ten ostatni jest już z sinikiem polo.
Podobnie jak @brutalowi66 podoba mi się podejście młodych ludzi (@WSK) do staroci. Tak trzymać.
ODPOWIEDZ