S320ER + park maszynowy

Ciągniki wykonane własnoręcznie, ale na głównych podzespołach mających ponad 25 lat. Forum na okres próbny - proszę zapoznać się z Regulaminem.
Awatar użytkownika
Karol1990
Posty: 21
Rejestracja: 02 lut 2011, 11:33

RE: S320ER + park maszynowy

Post autor: Karol1990 »

To że z paskami nie jest źle to wiem, są dobrze dobrane i się nie ślizgają:)
Zimą na szczęście nim nie jeżdżę bo nie mam takiej potrzeby więc i problemów z odpalaniem nie ma :P
"Podstawa to odpowiednia skrzynia i dobrana przekładnia. Moja jest zrobiona z jakiś maszyn przemysłowych i dość dobrze się sprawuje."
masz może foto swojej skrzyni i przekładni?
Chętnie bym zobaczył ;)




Panowie rozszyfruje to ktoś?
Obrazek

Obrazek

A tu dokładniejsze fotki przekładni, niestety tabliczki nie znalazłem chyba że jest na górze ale ciężki dostęp tam jest :/

Obrazek

Obrazek



Edit:
Znalazłem jest to pompa od ursusa c 330 ;)
http://www.hydrotor.com.pl/shop/index.p ... d=27&id_=1
Awatar użytkownika
oman7
Posty: 787
Rejestracja: 27 lut 2010, 23:01

RE: S320ER + park maszynowy

Post autor: oman7 »

Kwestią sprostowania że źle odczytałem że 70% to straty 30% to sprawność przekładni kątowej tu jest moja wina źle to zrozumiałem i zwracam honor loonej31.
Z moich informacji które mam i z przekładniami z którymi mam do czynienia jest że mają max 10% straty.Jeżeli miałby 30% strat to jest katastrofa dla zakładu.
Paski klinowe jeżeli nawet są naciągnięte jak"struna" to tak czy owak mają poślizg.

Jak to wyliczyłem za pomocą matematyki.
Awatar użytkownika
Karol1990
Posty: 21
Rejestracja: 02 lut 2011, 11:33

RE: S320ER + park maszynowy

Post autor: Karol1990 »

Panowie a jak wygląda sprawa regeneracji przedniej belki od c-328
Tzn jakieś tulejki się dorabia czy jak?
Chodzi o to że luzy są dosłownie wszędzie z końcówkami to nie będzie problemu gorzej z resztą.
Jeśli ktoś by mógł napisać jak skasować resztę luzów w belce to byłbym wdzięczny.
A i odnośnie spalania to wyszło mi 6 godzin orki pola które nie było orane dwa lata łącznie prawie 1ha: spalił ok10 ropy i 15 litrów wody wyparowało ;)
looney31
Posty: 9
Rejestracja: 25 cze 2010, 17:09

RE: S320ER + park maszynowy

Post autor: looney31 »

przekładnie kątowe(w tym przypadku stożkowe)mają najmniejszą sprawność,fakt że ni podawaną w procentach ale w postaci liczby np 0,7.A połączenia na paski klinowe maja duże straty na tarciu.Kolega który pisał wyżej że ma szajbki na 4 paski a jeździ na dwóch niech spróbuje założyć wszystki cztery,-spadek mocy bedzie widoczny gołym okiem chociaz zmniejszy sie ryzyko poślizgu przy przeciązeniu
Obrazekpompę hydrauliki można połączyć tak samo u ciebie
Awatar użytkownika
Karol1990
Posty: 21
Rejestracja: 02 lut 2011, 11:33

RE: S320ER + park maszynowy

Post autor: Karol1990 »

Kolego looney31 coś trzeba przerabiać żeby zamontować ją przy przystawce?
za bardzo obeznany w tym temacie nie jestem, więc jeśli mógłbyś napisać jak to zrobić
byłbym wdzięczny.

ps. nie wiem, jak to się stało że nie zauważyłem tego wcześniej :P
Awatar użytkownika
PawOs
Posty: 58
Rejestracja: 20 lut 2011, 18:39

RE: S320ER + park maszynowy

Post autor: PawOs »

I jak wiesz już od czego masz przekładnię kontową? Chętnie bym na taką u siebie wymienił bo moja jest zrobiona własnoręcznie jakieś co najmniej 25 lat temu i jak tryby pochodzą z jakiejś maszyny to wałki są ze zwykłej stali. Boję się że kiedyś chrupnie :)
Awatar użytkownika
Karol1990
Posty: 21
Rejestracja: 02 lut 2011, 11:33

RE: S320ER + park maszynowy

Post autor: Karol1990 »

Niestety nie wiem
ale jak spotkam wuja który możliwe że będzie wiedział (brat dziadka)
to zapytam ;)



Witam.
Panowie mam pytanko.
Rozpoznaje ktoś co to za przekładnia kątowa?
Niestety ścięło w niej kliny.
Jak myślicie da się coś z tym zrobić?

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
ODPOWIEDZ